23 May, 2009

Opis baru ku...

Dah tiga minggu aku di opis baru...pergh...cepat betul mase berjalan. Dulu aku keje lepak lepak duduk duduk sambil beborak ngan kawan kawan...sekarang tak dapek do....ekekekekkeke...

tengok meja aku...tamak betul..ekekeke...tak leh tidak..kat opis baru aku kena buat lima keje dalam satu mase... sedey..letey..lemah dan capek aku deh...pc yang tue lembab giler.. sakit jiwa aku... nak layan YM pon tak bleh...(kan aku dah bagitau..)

tapi ape boleh buat... aku buat jugaklah.. kawan kawan opis baru aku semuanya okeyh..walaupun aku paling muda dan junior. Diorang kate nak tak nak aku kena ikut kepala diorang.. aku orait jerk...

layan jerklah...aku rock.... ekekekkee

5 comments:

  1. Uiks..macam tempat repoter.!!!ekekek

    ReplyDelete
  2. tempat gaban memulakan tugas :))

    ReplyDelete
  3. hahahha.... depan aku bilik bos beso...tak leh nak mengulo....ekekkeke

    ReplyDelete
  4. hepi working aujinz...den jgk yg nganggur x sudah2...adeiii...T_T

    ReplyDelete
  5. hai budak junior dan muda, nama saya bulat. hahaha

    ReplyDelete

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD