25 September, 2009

Adoiiiaaaiiii....

Semalam..aku keje tapi...oleh kerana opis masih lagi ade mood raye.. aku lepak jer laa.. sambil sambil tue membelek fail kerja..boss aku pun cuti..tinggal bigboss jer..bolehlah.. semalam pun aku x lekat sangat kat opis. Ke bank, ke terminal. Petang tue baru ler nak duduk bertapak kat opis.

Aku blah dari opis awal. sebab uhsan..buhsan sungguh.http://emo.huhiho.com..aku blah awal ler..suruh member aku cover...dah plan nak Beraya ke rumah Sarsa kat Bamboo River. Sampai sampai, si Dewe, Zayura, Man ngan Peesan dah ade. Aku paling lambat..ekekeke..sampai sampai ngan muka kurang malu, aku menjamah kuih karipap yang sedap dan spaghetti dier...nyum nyum..kalah spaghetti aku...hahahha.. kena curik resepi laaa...

Selepas maghrib, kitorang ke seksyen 2 Shah Alam pekena ABC. Errmmm kurang bahan..kacang cuti raya...tapi okeyhlah..lepas gak aa rindu...rosak diet aku..keh keh keh..

Syahir sampai kemudian.. baru sampai dari Terengganu tue... huish..rajin tul mamat tue...lepak borak borak, Man ngan Peesan mintak diri..almaklumlah..nak anto cinderella sebelum pukul 12...ekekekeke....so kitorang gerak laa... Syahir balik umah..tinggal aku ngan Sarsa. Kitorang ke Sunway Piramid..melayan mubie...ermm..banyak pilihan tak tau nak tgk mane satu..aku pilih citer Momok.

Cesss... aku x pernah tido dalam wayang laa kalau menonton.. Macam mane lah aku leh layan berdengkur semalam..hahahhaa.. buhsan giler citer tu...tapi layan lah jugak..aku tak tau aa citer seram ke citer lawakhttp://emo.huhiho.com...keh keh keh...

lepas wayang..aku anto Sarsa balik.. dier suruh aku lepak umah dier..pagi lepas Subuh baru balik.. segan aa...hik hik hik...lagipun..umah aku pun tak jauh mane...

Tapi sampai sampai umah aku dah tak larat. Aku tido jer dalam kete..keh keh keh......nasib baik laa banyak nyamuk... kalau tak..sampai kul 10 aku x mangun lagi...hahahha


2 comments:

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD