03 October, 2009

It's all about colour...

Apa? Apa?.. nothing meh..really.. Kaler ape?.. Hitam ke Biru... doesn't matter lah what colour. As long as we know it is the same bag..bertekak ala ala manja ngan bos aku semalam. Dia memang particular kalau bab bab macam nie. Walopon perkara tue remeh. Aku plak, selagi tak menimbulkan keraguan yang munasabah mahupun munasarawak, jalan jer laaa...sejam aku ngan boss aku berdebat pasal warna beg yang kami siasat. Nasib baik laa bigboss aku masuk campur. Kalau tak, sampai ke sudah, kes tak gerak lagi...http://emo.huhiho.com


Lepas tu, Pak Zali, salah seorang senior dalam unit aku plak dok kutuk Pak Arif  yang berkulit gelap ( aku paling muda, hensem dan kacak sikit laa dari diorang..sebab tue aku panggil diorang "Pak"). keh keh keh. Tapikan, dalam jabatan aku, yang mane berkulit gelap, semua kawin dua..huhuhuhu.. nasib baik aku sawo matang...


Beraya plak kat safety department, ade sorang staff diorang bergaya ngan rambut raya, kaler berkarat tue. (mungkin air kat umah dier tak brape elok...hehehehe..). Dengan bangganya dia..Bila ditanya "Lawa Rambut Cik Siti (bukan nama sebenar), buat kat mane? " soalku perli perli. " I buat kat bla bla bla bla bla bla..." hampir lima belas minit penerangan yang di berikan hanya untuk soalan tak berapa kerat tue...wow...nasib baik la kulit dier putih hidung,terletak (yer laa..idong sape plak tergantungkan kan kan). Nampak kena gak laa gaya. Yang sorang lagi lak, kulit ireng kate wong jowo...ade hati gak nak karatkan rambut..aduhaiiii...dah macam besi terbakar berkarat dah aku tengok..duhhhhh...http://emo.huhiho.com..tapi nasi tomato yang dia buat..sehdappppp....nyum nyum nyum..



Anyway... peberet kaler aku Biru ngan Hitam.. Apekah warnamu.......oret... till next time... see ya..
http://emo.huhiho.com


0 Ngomelan:

Post a Comment

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD