06 February, 2010

Taipan Sengal

Berapa terer kalau aku menaip dengan laju...
agak agak ape yang jadi eik?...

Harap pasang seatbelat anda...eh..seatbelt anda...Its gonna be a rush!

Aku nak taip pasal ape eik?..

Baek..
get ready..
no brake..no backspace..
and
Go!


dengan pantas dan machonye aku menaip entri takpan pmenggunakan backspace ataupun delete button..nak tengok berapa banyak salah kalau aku menaip dengan kelajuan yang menunju ke langit..hahahha..

lantaklah kalau korang tak paham..memang itu tujuan aku eb av aku nak tedt berapa klaju aku leh menaip..boleh paham kta>..kalau tak paham gak..korang silalah pakan..kote ngoj entah hape ahpe aku taip..astaga..siqpa ade mencarut lagi tu..maham haram..L((//jajaj...hahahhahaha....

dah la penat whe...macam sipan menaip dah aku rase...adesss..:))..ngeokj ngek tul...

dah..
setel..kalau korang terbaca yang 18 sx tue..
harap maklum laa..mak bukan sengaja uollss..! Ahaks..

Nama nama di bawah..kalau korang rajin (tiada paksaan), silalah tunjukkan skil korang menaip laju.
Ingat..non-stop..no backspace..no delete button..tak leh reverse..jalan terus..
ape korang nak taip..
ikut suka..

Fentomato ( ..memang mangsa aku selalu...)
Cik Adza (..buat esaimen dulu..baru buat menatang nie..)
Bullet (..nasib ko laa bro..hahahha..)
Ayudeadwish (..nie..den kasik idea untuk buat entri..)
cikTi (..bila tak bz..ceh ceh ceh..)
Zul scha (..nak tengok pensyarah menaip plak..)
Dewman (..taip lelaju..)
Si Budak Aboi (..hehehehehehe..)
Mellah ( Queen of Sengal...)


dan sesape yang rajin laaaaaaa....try la skill korang menaip laju..

16 comments:

  1. kah2,
    nnti nk wat,.,

    tp taip x laju la,.
    mcm kekure je

    ReplyDelete
  2. cikTi : tiada alasan...huhuhuhuhu....

    ReplyDelete
  3. ojeng :-w
    ni buat ayat apa ni? tag yang lepas pun tak buat lagi..haih:-<

    ReplyDelete
  4. Fen : sape suruh tak buat... ikut suka hang laaaa nak taip ape...;))

    ReplyDelete
  5. Iena : sawan dan sawan dan sawan...

    ReplyDelete
  6. ahakssss
    ko wat contest ar menaip laju tanpa salah...
    ngeh3...

    ReplyDelete
  7. Porcupine : heh..banyak aspek teknikal yang perlu di pikirkan.. huhuhu

    ReplyDelete
  8. shazlea shayla @ maria: ..err... 20 saat kot..ahaks

    ReplyDelete
  9. ni smer masuk kamus sengal tak :-ss:-ss:-ss

    ReplyDelete
  10. adoiiii... mereng jap aku baca entry sengal ko neh! mkn ketam lg bes!

    ReplyDelete
  11. Hyde : yang ini tak kira wehh...

    ReplyDelete
  12. Iena : jom makan TongTammmm...

    ReplyDelete
  13. iskiskisk~ kena anto g class menaip laju nih.
    hahha~ pekataan 18sx tuh *tutup mata*

    ReplyDelete
  14. erkk~ ketam.. =p~

    incek aujinz ajak kak iena jea ke? :|
    nk makan tongtammm gak. =p~

    ReplyDelete

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD