25 March, 2010

Awwww... terharu nieh..tag dua dalam satu

Aku on blog, kat kotak jerit dah dapek mesej...dari Ju@Lucky^Mummy. Kan kan kan..lepas tue aku pergi ke belog si Eiyda Purple ( serius aku nak tulis Purple dalam Bahasa Melayu...aku blur jap.. ape eik?)


Nie.. ape motip bagi Beautiful blogger nie acik Ju?..

Yang nie plak dari diorang Ju@Lucky^Mummy ngan Eiyda Purplelicious.
Top blogger ker?.. awwww...belum lagi la..
Tapi dapat award nie aku dah terasa nak pergi makan ciken wing plak

1. ucapkn maceh kt spe yg bg award nih

Maka saya ucapkan terima kasih kepada Ju@Lucky^Mummy dan Eiyda Purplelicious. Korang buat aku semangat nak berbelog.

2. pass kt 15 blogger yg kamu rs fantastic bombastic plastik beg

owh..
Si Fentomato, MelyssaNadiea, Mimi, Man76, Niniteddylicious, Bullet, cikTi, Kniedaz, cik Adza, Eryn, peja, ayudeathwish, siv, Aki, wanie-sang..panjang la nak senarai...

3. bgtau kt blogger yg ko bg award ni kt dieorg -
nie kira bagitau laa nie kan... 
4. bg 7 perkara tentang kamu  
1. saya gemuk
2. tak kiut
3. tak berduit
4. rambut kejap baring..kejap tercacak
5. bukan ciri ciri idaman wanita
6. tak pandai main gitar
7. tak reti menyanyi
8. ...eh terlebih plak... khoh khoh khoh..




4 comments:

  1. tahniah....:):) pandai sungguh berblog :)

    ReplyDelete
  2. Iena:

    mane ade pandai...sy masih belajar..

    ReplyDelete
  3. hahaahaha purple = ungu..tapi cam xbesh jerk sebut ungu..(berdengung semacam jerk kan..) :P

    ReplyDelete
  4. eiyda:

    aku tanye ngan opismet aku...macam macam jawapan diorang dapat...

    diowang pun same jer dua kali lima macam aku..blur...hua hua hua

    ReplyDelete

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD