21 May, 2010

Jenguk sat..

Ehem.. salam..
rasa macam dah seminggu aku tak apdet ape ape.. Bizi wok.. macam macam aku kena buat la nie.. senior aku longgokkan fail yang nak cepat, melambak lambak atas meja..sampai aku nak muntah paper clip ngan stapler dah ..

Walopon bizi, ade laa sikit lobang aku leh jenguk blog korang guna henpon. Tapi memang sesumpah menyumpah aku bila kena blog yang berat ngan lemak tepu, kolesterol dan sebagainya. Termasuklah ngan blog aku sekali. Seksa terkincit henpon aku nak load page.. hadoi laaa...

Si Fentomato ngan Eiyda Purple..blog korang penuh ngan lemak tepu...hua hua hua..
Cik Dyas..blog awak paling ringan..senang nak load.. cuma awak jer kot... err..err...[larikkkkk!!!!]







TempeTakJadi : Bila laa aku boleh men Social City guna henpon nie..

15 comments:

  1. blog wa ringan tak?
    blog wa suci x banyak dosa
    wa syak, RINGAN ... kan?
    ekekkekekkeke


    >>__<<

    ReplyDelete
  2. iye.. sy penuh ngan lemak tepu.. nnt sy diet.. bg ringan cam blog sy.. :-"

    ReplyDelete
  3. kerje byk kan en.aujinz?sian dia...hihi
    xpo2..gaji byk masyuk...leh blanje..hihi

    ReplyDelete
  4. Wanie:

    yang nie apdet pakai lappy jer... senget den kalau guno henpon...

    ReplyDelete
  5. frodo:

    bro..lu punye blog boleh laaa.. sangat suci..

    ReplyDelete
  6. Dyas:

    bukan awak laaa... ololololo...

    ReplyDelete
  7. Wanie-sang:

    keje banyak..duit banyak..kerak nak kena bayo pon banyak..waaaaaaa....

    ReplyDelete
  8. xtionkamen:

    tak leh laa...dah banyak kali aku try...

    ReplyDelete
  9. waa...saya nak tebas dah semak samung kat blog saya tu..jom la goton royon :P

    ENTRI PANAS KAT BLOG SAYA..ISH ISH ISH..sapa klik dia gatai

    ReplyDelete
  10. hahahahah keji ko kan...aku memang sengaja beb kasi lemak2 ko bergegaran skit tengok lemak2 tepu kat blog aku... :P datang lagi no..aku tepek mee siput lak tuk ko...

    ReplyDelete
  11. blog gua lak..comei kan..hahhahah

    ReplyDelete
  12. yea laa tuh bukan sy.. bluekkk~

    ReplyDelete

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD