17 June, 2010

Pakej

"Hang mai la sini sat!"

"Ape Pak Zack?.. macam nie biler keje saya nak siap!"
Aku demand sikit.

"Hang ek no..mai sat!"
balas Pak Zack.

Aku mengheret bontot ke meja Pak Zack.

"Nie nie, dia tanya pasal klu. Klu X apa?"
soal Pak Zack sambil menggaru kepala.


***


Pak Zack dah janji nak belanja aku minum petang.
Dan aku janji ngan dier, aku ajo basic teknik teknik menulis SMS gaya orang muda.
Semuanya gara gara beliau berkawan ngan cleaner cun bergetah melekit giler tue..


Sabdu ngan kolkolah aku ajo dalam pakej makan tengahari esok.

20 comments:

  1. hahahaha soh pak zack belajaq ngn ceq meh.

    ReplyDelete
  2. hahaha.. aku lg la!!

    waaaa..
    eh2~ pak zack tu sms2 xreti??
    ko mntk upah ap??
    aku nak join gak...
    hhehe..

    ReplyDelete
  3. Aki;

    ngek dak aki nie..
    dier bukan tak reti sms..
    cuma dier tak reti guna sotkat..dier gune longkat..

    ReplyDelete
  4. Lynn:

    cuba try sms beliau..
    muahahhahaha..

    ReplyDelete
  5. he he he

    mcm ayahku mula2 belajar menaip sms... dulu, mula2 blaja, taip panjang giler. full satu perkataan

    la ni da taip short term jer. kadang2 smpi aku sendiri x phm :-). sbb terlalu short

    ReplyDelete
  6. haha..ei, lu ajar die, kl die xpaham suh die refer kt gua.gua caj dinner plate kepsi.aku nk untung gk!

    ReplyDelete
  7. adeh.. ade jugak sms gaya orang muda.. ;)

    ReplyDelete
  8. gyahahaahh~

    kena budak2 yg ajar neyh
    mereka lagi pakar

    gyahahahahahaha~

    ReplyDelete
  9. Zul;

    muahahahha...
    janji aku kinyanggg..

    ReplyDelete
  10. SyuQ:

    Zaman dah berubah..
    ayahmu dah maju..

    ReplyDelete
  11. xtionkamen:

    roger der!
    Muahahaha

    ReplyDelete
  12. piNky LuCiA:

    ade..
    diorang mmg advance..

    ReplyDelete
  13. hellioz:

    ..yup terbukti..
    terbaek dari ladang..


    muahahahaha

    ReplyDelete
  14. wah..ajo tu pun leh dapat belanja?

    ReplyDelete
  15. Lia:

    ..asalkan jadik duit..
    ngeh ngeh ngeh..

    ReplyDelete
  16. pak zek

    klu x tu kepala otak

    hahahahhahahahh

    ReplyDelete

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD