03 August, 2010

Dah selamat sampai..

Salam malam yang gelap kelam
Aku dah sampai Malaysia awal tadi. Tapi dek kerana rindu ngan roti canai, sempat singgah pekena roti canai ngan teh tarik. Tiga hari melantak roti ngan megi jer. Terseksa perut aku der!

Entri panjang, akan di postkan kemudian. La nie aku nak pekena tido seround dua. Kaki sakit, badan penat, ketiak pun bau ashem ashem sikit.
***

Aku text mesej pada member opis aku sambil pekena roti canai.
dan beliau membalas dengan mesej

Gatal. Esok jer laa.


kejam sungguh laaa reply beliau...
Aku cuma text kat dia macam nie..

Kaygee, nak pinjam DVD Kabhie Kushi Kabhie Gham! Nak layan malam nie!

Salah ker?

28 comments:

  1. haha dh jadi mat hindustan ke bro...hehe

    ReplyDelete
  2. ape gile layan hindustan meyh?

    gyahahahahah~

    ReplyDelete
  3. ko balik nak tangkap leleh layan cerita tu? choi~ xD

    ReplyDelete
  4. yeahh!!
    ojin da blk!!
    bley dapat souvenir!
    yearghhh!!

    ReplyDelete
  5. selamat pulang ...

    selamat tido ...

    selamat rehat ...

    p/s..maseh la drop by kt wall fb aku semalam..sempat gak ko layan fb ..mesti frust tk pat layan hindi haha

    ReplyDelete
  6. ah ang..jiwa xde aura langsung!penat2 balek,ade ke nak tgk kabhi kushi kabhi gam.cis!mrh btol la aku ngan ang nih.huuu

    ReplyDelete
  7. hindustan? malam? tak kuasa...layan tamil la baru best

    ReplyDelete
  8. 1. motif sgt nak tengok citer kabhi kushi kabhi gum?

    2. yayang, lu pegi penang?

    3. lu gi mana? souvenir gwa mana? lupa kat skandal?

    ReplyDelete
  9. wooohooo...
    aujinz da balik..
    ada ole-ole tak nih?

    ReplyDelete
  10. Zyra:

    masyeh.. dan masyeh gak untuk entri tue.. :"> terharu aii.. :">

    ReplyDelete
  11. Ann;

    huhuhu.. bukan laa.. ade motif laen..:P

    ReplyDelete
  12. hellioz:

    gua bukan nak layan der.. gua nak tengok kostum diorang...

    hohoho

    ReplyDelete
  13. maisyara:

    nak study ler..
    silalah percaya...

    keh keh keh

    ReplyDelete
  14. Aki:

    cek ko punye mesej kat FB..

    ReplyDelete
  15. MiszNoRul:

    tak laa frust sangat.. frust mentonggeng jer..

    ReplyDelete
  16. Aleen:

    sebagai seorang makwe aku, ko kena paham jiwa aku der.. kita clash kang...

    hahahha..

    ReplyDelete
  17. Kniedaz:

    kak.. tak layan tamil laaa...
    pening..

    ReplyDelete
  18. wanie;

    1. Gua nak tengok kostum dier der..

    2. Tak gie.. lari bajet..

    3. Saigon. Kalau cukup laa laling.. hohoho

    ReplyDelete
  19. Daisy:

    dah..
    ole ole.. tak banyak laa...:P

    ReplyDelete
  20. makdara TERDIVA:

    bukan laaa.. ade motif laenn..
    huhuhu

    ReplyDelete
  21. frust mengtonggeng :o hahaha =))

    ko nk selidik mamat hero tu pakai baju ape kan? pastu ko nk tiru dia ..nk pakai baju tu gi dinner nnt..hehe..

    p/s..tlg ar cek kamus ko tu ~x( aku dh padet byk smpi aku pun kena tangkap ...haha :))

    ReplyDelete
  22. Hiro:

    hahahhaha... ko dah kenape?

    ReplyDelete
  23. MiszNorul:

    hahahhaha.. alamak kantoii..
    keh keh keh..


    nanti den cek la kamus tue.. nak selak satu satu tak larat den do...keh keh keh..

    ReplyDelete

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD