06 September, 2010

Ok.. dah prepare alasan..

 Antara yang termunasabah boleh di guna pakai..

1. Taon nie takde bonus.. so takde duit raya.
2. Bank dah habis duit kecik.. duit beso jer ade.. Nak guna nak isik minyak balik KL
3. Dah habis guna isik minyak nak balik kampung..
4. Korang budak kecik..tak yah pegang duit banyak2..
5. Ahhh.. bagi banyak2 kang korang beli mercun..
6. Tak yah aa.. bagi kat korang, mak ayah korang amik buat isik minyak..
7. (Kalau lelaki)..korang puasa penuh..terawih penuh tak?
8. (Kalau perempuan).. korang puasa tak penuh kannnnnnn?..
9. Duit besi boleh?
10. Duit raya?.. ape tue?


Agak agak..sepupu sepapat aku percaya tak?..

15 comments:

  1. hahahhaha!! alasan hj bakhil, ekeke :)

    ReplyDelete
  2. saya nak aplikasikan yang nomot 10 tu thehee..

    ReplyDelete
  3. cakap je tgh simpan duit nak kawen. hehehe....

    ReplyDelete
  4. ko mmg kedek!!
    donut ak pon xsampai2~
    fm tu... tah2 da lekat kat frigde ko!

    ReplyDelete
  5. Ann:

    koh koh koh.. alaa.. nak jimatt...

    ReplyDelete
  6. ieda Al-Habsyi:

    janji leh selamatkan poket..

    ReplyDelete
  7. Zyra;

    hahahahaha.. mane ade kedekut..

    ReplyDelete
  8. Aleen;

    baekkklah..koh koh koh..

    ReplyDelete
  9. Aki:

    beb.. tunggu lepas raye laa..
    lepas raye aku hanto FM tue..huhuhu..
    la nie pos bz ngan kad raye.. :D

    ReplyDelete

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD