28 November, 2010

Gawat der!

Dah dua hari rumah aku takde air.
Sangat seksa der. Bengong punya management. Nak tukau paip pon, jangan laa buat hujung minggu!
Kalau takde air, semua nak kena catu. Kencing pun kalau boleh sehari, sekali jer.

Bila takde air, aku kena pastikan aku tido malam tak mimpi basah.
Kang, nak kena mandi wajib plak, dah membazir air kat situ.

Dan.. korang tau,
bila masanya ia menjadi berganda ganda punya sengal keretapi?

Bila air takde, time tue laa kena cirit birit penangan air coke Pizza Hut!
Dua tiga round boleh lah tangki air menampung lagi. Lebih dari tue, sendiri mau ingat bila air paip dah mengalir macam kencing tikus.

Lepas tue, terpaksa aku berlari ke rumah member.
Hampeh, terkemut kemut aku menahan asakan bertubi tubi..


Bila nak ade air nie weiii!!!

14 comments:

  1. hahaha...sungguh comey muka hang terkemut-kemut..

    ngah bayangkan muka hang dengan 6 helai rambut...wakakaka

    ReplyDelete
  2. cik 18:

    huhuhu.. takyah bayangkan..
    memang hensemm..

    koh koh koh

    ReplyDelete
  3. saya nasihatkan awak pakai diapers sahaja !

    ReplyDelete
  4. ohh..mesti ensem macam zaibo...hahahaha

    ReplyDelete
  5. koh koh koh.
    taknak cakap padan muke.
    aku baik hati.
    koh koh koh.

    ReplyDelete
  6. cik 18:

    ape plak macam Zaibo.. macam Tom Krus laaa..

    ReplyDelete
  7. Sab Buenoo:

    aishhhh...tue gelak tue..
    lagi kejam..

    ReplyDelete

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD