15 November, 2010

Payah kalau dah otai nie..

Bekerja dengan otai otai nie, kita kena berfikiran terbukak, bersedia menerima sebarang lawak lawak peringkat tertinggi yang tak terjangkau dek akal macam aku yang suci nie.
Ape yang ko merepek nie setan??

Tapi, itulah hakikatnya. Tapi kerja ngan otai nie memang best. Nak nak, satu kepala.
Masuk air. Kalau ko orang yang lurus macam pembaris besi, ade harapan menangis ter-esak-esak celah peti ais.

Pepagi buta, Pak Zali dah panggil aku menghadap beliau. Walopon beliau otai, tapi bab bab IT nie beliau agak kurang syahwat sikit.
IT jer..yang lain OK..

"Ade ape bro?"

"Ko tolong aku tukarkan password nie.. dier dah suruh tuko"

jawab Pak Zali.

"Alaa..senang jer.. macam nie.."


godek..godek..godek..godek..


"Ok..apa password lama?"

"Password lama?"

soal Pak Zali balik.

"Ha'ah.."

" Celah Bedah"
Jawab Pak Zali dengan muka konpiden.

"Apehal macam cipan password Pak Zali?"


"Dah tue.. itu jer yang senang aku ingat!"

jawab Pak Zali ..selamba tanpa rasa bersalah terhadap aku..


***

Pak Zali dah tukau password baru.
Aku tak tau ape perkataan yang hujung..tapi yang mula mula aku nampak dier taip CELAHCELAH jugak..

celah sape la plak yang jadik mangsa..
suke ati kome la yob!

20 comments:

  1. hahahhaa lawak seeyhh.dah duk main celah2 bagai.cm sial nye password.ekekeke

    ReplyDelete
  2. wakkakakaka celah pak zali la plak nok...

    ReplyDelete
  3. agaknya password dia 'celahcelah kehidupan' kot !

    ReplyDelete
  4. hahahha.. takpaham. takpaham.. hahaha

    ReplyDelete
  5. Miss fireflies:

    hoh.. habis semua celah..

    ReplyDelete
  6. Eiyda:

    hahahhaha..jangan weh.. naik tocang pakcik tue kang..

    ReplyDelete
  7. Uncle Al-Lavendari:

    mungkin jugak kan...

    ReplyDelete
  8. Chah:

    koh koh koh..sila jangan pahamkan..

    ReplyDelete
  9. celah bedah??
    hahahaha
    pasni tukar jadi
    cis bedebah plak!keh keh keh

    en aujinz punya pasword apa??hahaha

    ReplyDelete
  10. wanie-sang:

    password saye mesti ler yang sopan sopan.. keh keh keh

    ReplyDelete
  11. yaya kechiq:

    sila jangan contohi mereka...

    ReplyDelete
  12. ptot laa ojin pon spesis mcm tu....
    hahahaha

    ReplyDelete
  13. muahahaha... celahkangkang kot dia tulis xDDD

    ReplyDelete
  14. Aki:

    woitt..

    aku budak baekkkk...

    ReplyDelete
  15. maisyara:

    kurang pasti laaa...
    huhuhu

    ReplyDelete
  16. owh mesti la tidak.. saye budak baek.. keh keh keh..

    ReplyDelete
  17. yaya kechiq:

    bagusssss.... koh koh koh

    ReplyDelete

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD