28 March, 2011

Mimpi yang terlampau...

Aku tau aku bukan blogger femes. walopon dulu masa memula berblogging, ade la sikit (sikit jerp..lebih kurang impian setinggi gunung..) nak jadik blogger femes. Tapi ghasenye, impian aku tue leh lempo ke longkang.
Takde maknenye aku leh pemes macam Zack.
Aku dah boleh terima hakikat tersebut..serius..
 walopon kengkadang aku tensi biler korang lambat komen entri aku..

Tapi..

Aku mimpi macam nie semalam..


Ce korang citer..
Nie mimpi ngengade ker mimpi nak mintak penampor?..

(..mimpi pon nak mainkan perasaan aku..(T___T)..)

35 comments:

  1. ni mmpi mtk simpati kot..
    keh3..
    skrng2 nye encik ojinz lg pemes dr saye..
    sobss

    ReplyDelete
  2. mimpi mintak pelempang...
    hahahaha..
    mimpi itu perlu encik aujinz..^_^

    ReplyDelete
  3. ok2. nanti kalau aku tejumpe ko aku buat camtu. -.-'

    janganla sentap sangat. keh3 :))

    ReplyDelete
  4. agaknye sebelum tido berangan sangat nak jadi pemes kot. tuh la pasal sampai masuk termimpi. :p

    ReplyDelete
  5. klu ila jmpa ojin,ila x mo sign..ila nk amek gmbr ngn ojin..*seyes ni*

    ReplyDelete
  6. siap termimpi lagi. keh3..

    Kalau nak jadi pemes, kene masuk mentor la lepas ni. Mentor? euww.. koh3..

    (^___^)

    ReplyDelete
  7. @Cik Ezy:

    alorrr.. mane ade pemes..
    pengkomen pon tak ramai..

    ReplyDelete
  8. @Cik Adza:

    tak nak layan takpe laaa..
    huhuhuhu...

    ReplyDelete
  9. @Cik Sophia Kirai:

    stylo laa jugak.. macam hampeh jerp..:P

    ReplyDelete
  10. @Sab:

    kalau macam tue, sila buat sekarang.. koh koh koh

    ReplyDelete
  11. @RIAN:

    agaknye laa kot.. memang kuat berangan pon.. koh koh koh

    ReplyDelete
  12. @Ila;

    ehh.. saya pemalu kamera...
    koh koh koh

    ReplyDelete
  13. @The Crow:

    saya anti rancangan realiti hiburan.. muahahahha..

    ReplyDelete
  14. @fentotmatot;

    wahhh.. online gune laptop baru eik..:D

    ReplyDelete
  15. die nk mintak kartun tu. bhahahaha

    kalo silah jmpe pkcik ojinz nk mcm tu bole x? hahahahah

    ReplyDelete
  16. sejak da ada calon binik.. ramai peminat.. camtu lah yer..



    kalo p jual gambar awak, mesti laku kn.. mcm nasi lemak kak mah gitu..

    ReplyDelete
  17. tetibe nk sokong cik adza... miahahahaha!~ padan muke inchik ojinz...

    ReplyDelete
  18. uikk~ da ada penyokong plak..
    bule2.. meh sokong..

    jgn lupa bw pompom skali yer.
    :p

    ReplyDelete
  19. abang...nak sain....kat DADA boleh bang....?awwwww.....
    hahaha~

    ReplyDelete
  20. tu mimpi org yang kuat berangan...

    ReplyDelete
  21. hahahahahahahhahahahahahahahhahahahah

    ReplyDelete
  22. @silah:

    iyer ker??.. baeklah.. nanti Ojinz lukiskan.. koh koh koh

    ReplyDelete
  23. @Zyra:

    main tag team nie yang lemahhhh nie..

    ReplyDelete
  24. @Hagakure:

    hahahahha.. dan dan... meh meh.. aku sign guna skru drebar..

    ReplyDelete
  25. @Cik Hani:

    huhuhuhu.. agaknye laaa kan kan kan...

    ReplyDelete
  26. @Lehh:

    hamboiiiii.. dier gelakkkkkkk....

    ReplyDelete
  27. tu silah la tu. lalalala
    *yeaaa nti ojinz lukih kan* =p

    ReplyDelete
  28. tak perlu femes, yang penting orang sukak dengan entry kamukkkk!

    ReplyDelete

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD