16 July, 2011

Hero perlu ada rambut yang Stailo..



37 comments:

  1. kehkehkeh..
    xpyh nk bergaya sgt la kan..

    ReplyDelete
  2. no 2 kire ok ler tuh..! mcm bebudak plkn..! haha.

    ReplyDelete
  3. harap2 sampai ke beso ko kne duduk atas papan nak gunting rambut...hahahah

    ReplyDelete
  4. haha

    *abeh takdak menda nak komen

    ReplyDelete
  5. ahaha. siannyeeeeeeeeeee.

    eh lawa nye lukihhhhhhhh.

    ReplyDelete
  6. Aku ngat diktator sadis yg aurih potobg sampai 2

    ReplyDelete
  7. komando pun hero taw..hoho..tetibe, rasa nk gi cari cite top gun tuh..serius best

    ReplyDelete
  8. kah kah kemain nk style2 skali kena pangkah dengan ayah hahahaha...

    ReplyDelete
  9. hahah..zaman bebudak..rambut ronaldo yang macam hape ntah tu pon nak tiru~ tak gitu?? :D

    ReplyDelete
  10. @Yaya:

    dah macam Daim dalam citer Juvana jerp..

    ReplyDelete
  11. @Sharkox:

    Tang rambut, beliau tak pernah buli aku.. koh koh koh

    ReplyDelete
  12. @d_LA:

    hu ehue hue... cari laa kat Speedy.. mesti ader..

    ReplyDelete
  13. @Vampire's Lovex:

    hue hue hue hue.. kan.. aku terpaksa ikut..

    ReplyDelete
  14. @Blogger glew:

    nasib baik aku tak ikut pesen budak terencat si Ronaldo tue.. koh koh koh

    ReplyDelete
  15. anak sedara aku umur 3taun dah pandai buat rambut cacak2 pakai gel bagai.payah klo ramai bapak sdare bujang neh. -.-'

    ReplyDelete
  16. Keh keh keh

    sib baik no 2

    kalau botak, lagi punah masa depan

    ReplyDelete
  17. adoi...
    baru ingat nak hensem sket...
    abah ni potong stim arr..hahaha

    ReplyDelete
  18. @Doodlelicious:

    alaaa.. no 2 pon hampir punah kehenseman ape...

    ReplyDelete
  19. @Kamen:

    dah tak berapa nak botak.. koh koh koh..

    ReplyDelete
  20. @cEro:

    terpaksa ikut.. kalau tak kang, misai dia bergulung... koh koh koh

    ReplyDelete
  21. @cimot:

    ade orang tak sesuai botak.. huhuhuhu

    ReplyDelete
  22. xde kene ngene dgn tajuk...aku tw ko x layan! nextweek aku turun KL ko kene lanje aku mkn! x dulikkkkkkkk!!!! aku nak g jmp anak pisam n man nnt..lalalala

    ReplyDelete
  23. tak banyak kali g kedai potong rambut..
    biasanya mak potongkan..
    nk buat rambut macam latipah omar..mak tak reti buat///
    sedissss

    ReplyDelete

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD