18 October, 2008

Zip

Tempat: Midvalley Megamall
Masa: doblas taon yang lalu..

Aku berjalan ngan kawan-kawan aku kat Midvalley Megamall. Saje nak cuci mate yang dah lama berkeladak ngan nombor dan kod kod komputer. Sambil tue bolehlah aku tengok gelagat orang Malaysia nie yang macam macam sampai aku tak leh nak kate macam macam..

Sambil bersandar pada kotak telefon awam, baik punya aku usha makwe makwe dan mak orang yang cun cun, ade sorang awek tue pakai daring, kalau Tok Imam tengah berzikir tengok mesti mengucap panjang urut dada siap tersasul terbaca doa tido..... Awek tu berjalan ngan kawan dia. Aku tersenyum bila aku tgk awek tue. Dia nampak aku tengok dia, pas tue bisik bisik ngan kawan dia. Kutuk laa tue....

Aku rapat kat awek tue..sambil tersenyum menten macho, aku tegur la.."Hai... boleh borak kejap?"

Diorang gelak gelakkan aku. " Takde mase laaaa..." kata awek tu sambil terus berjalan.

"Sekejap pon tak boleh..?"...soal aku lagi.
" Perasan punya jantan..." jawab awek tue sambil menjeling perasan cun..

Hati aku terbakar. Aku yang sikit punya hensem dan kacak nie pon dia bo layan. Dari nak buat baik..tiba tiba Syaiton Nirrojim menyerap masuk dalam jiwa..

" Saya cuma nak bagitau, zip seluar awak terbukak!...".

Aku cakap dengan ketinggian bunyi lebih dari 150 desibel..aku rasa satu Megamall boleh dengar.

Awek tue terkedu.. cek zip seluar dier ngan tangan...berjalan laju sambil menutup muka ngan dompet dia. Cari toilet laa tue...

Aku berjalan tersenyum dengan perasaan penuh puas hati...

Perasan cun sangat!

4 comments:

  1. hahaa . mesti bengang gila gila .
    pas tu buat sumpahan 7 keturunan tak nak terserempak ngan aujinz lagi . hahaa

    ReplyDelete
  2. hahaha . sengal ! asal ko nakal gila doh ! . cis cis cis. :ppp

    ReplyDelete
  3. hahaha~ eksyen cantik la tuh. kan dah kena sebijik. konpem pompuan tu x berani pegi MV lagi pastu.. hahaha. XD

    ReplyDelete
  4. chup!! ko ni umur bape sebenarnya?? 12 tahun dulu dh melepak ushar awek kat midvalley.. kecik2 sudah pandai eh? =p

    ReplyDelete

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD