23 September, 2009

Raye jer...

Hah.. semalam aku dah start keje... pagi pagi aku dah melanguk sengsorang kat opis.. giler aaaa... orang sibuk beraye aku kat opis.. sengsorang...huaaa..

So memandangkan aku duk sorang sorang.. aku pun layan VF.. aku ler boss.. aku ler kuli..keh keh keh... tak banyak yang best pun biler on VF.. semua dok beraye lagi..haishh.. buhsan.. nasib baik laa si ManTap ade gak on9... leh ler aku borak borak..

Petang tue, aku ke rumah Man. Dier ade buat makan makan. Sedap lauk kenduri umah dier..keh keh keh...mase tue aku lapo...kih kih kih..Jalan sorang sorang sungguh tak best.. nak ke rumah Sarsa, dier plak kat kampung.. cesss.. takpe...nanti aku balas dendam..muahahahha...

Borak habiskan masa, lepas tue aku hanto Man balik ke Cheras. Ambik barang lepas tue balik.. aku ingat nak ke Shah Alam, tapi dah nak maghrib la plak.. terlepas Maghrib kang.. so aku patah balik ke Putrajaya... nak singgah Alamanda, tapi terasa malas jugak..adesss.. terus jer laa ke rumah.. har har har...singgah jap beli DVD (err..pirate.. yang ori lom kuar lagi..leh guna ke alasan aku tue..:P ) lepas tue terus balik umah.

Layan DVD, layan YM ngan si Mimi ngan Peesan. Kul 12 aku dah ngantuk.. aku pun tido.. aiiyyyoooo... itulah aktiviti raye ke tiga aku.....hua hua hua hua...

0 Ngomelan:

Post a Comment

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD