22 February, 2010

Kenyataan

Dalam dua bulan..aku dah jumpa ngan dekat doploh orang dari opis lama. Bila jumpa diorang tegur aku lebih kurang macam nie..

"Ko nampak kurus laa.."

"Apesal ko kurus?..sakit?"



"Ko nampak kecik sikit.."

"Laa..ko ker?.. aku ingatkan sape. Apesal kurus?"

"Ko diet eik?"

Pagi tadi aku jumpe member lama dari Subang.
Agak lama gak aa tak jumpa.

"Apesal ko nampak lain?"
soalnya.

"Lain? Aku lain sebab nampak makin....."

"Makin boolat!"

***

Yang komen sebelum-sebelum  tu aku dah tak amik port.
walaupun aku tahu mata mamat tue mungkin kero..tapi aku tetap down dengan statement dia.

Aku dah kirim dengan  Pak Zali belikan ikan bakar Restoran Minang untuk makan tengahari.
Tensen!

26 comments:

  1. cubby la comey~
    gebu2~

    ReplyDelete
  2. aku suka lelaki yg berisi sikit~
    besh law dapat geget lengan dia~

    ReplyDelete
  3. sila tambah berat badan~

    ReplyDelete
  4. alolo...
    tembam ke skrg??huhu
    xpe..maintain macho..hihi

    ReplyDelete
  5. hahhahahhaha..
    so jalan terbaik puasa sunat la..
    leh kurus smbil wt amal jariah..
    hahahhahahha..

    ReplyDelete
  6. ala..chubby sket xpe jgn overweight udahler

    ReplyDelete
  7. ayu: ngurat aku tak???..


    [aiiiyaaakkk..selipar terbangggg....]

    ReplyDelete
  8. Wanie-sang : takmo takmo..penat aku diet..

    ReplyDelete
  9. akudandia : hani???.. tukar id??..

    iyer laaa..nanti saya puasa. Jalan terbaek..

    ReplyDelete
  10. hye awk..

    aah hani tukar id..
    sib baik knl ag hani kn..
    hehhehe..
    amacam cntik x layout hani..?
    hhehehhe

    ReplyDelete
  11. hehe dak kacak da pon.. xyah la nak kurus sgt...:D

    ReplyDelete
  12. Ieda : diet menten..kekacakkan tue yang tergugat...

    akudandia : kenalll..huhuhu..layout cantik...

    iena : dah kacak ker??.. betul ker???.. anda pasti??.. tapi nak kurus sebab target. Rasa puas kalau berjaya mencapai target...

    ReplyDelete
  13. so,

    sbnrya makin gemok ke kuros.,.

    em,.

    ReplyDelete
  14. cikTi : menten...tapi 20 orang kate kuwus..mamat tue sorang jer kate makin bulat..

    tadi baru jumpa member lain pun kate kurus..
    pelik pelik..

    ReplyDelete
  15. agak lame aku menyepi...sekarang aku kembali kerana masih, mencari yang hakiki, sinar pasti...aiseh, layan lagu nur kasih lak...hampeh...ko berisi baru best bro...

    ReplyDelete
  16. Bullet :

    ko kemane bro??.. cuti raya lame sangat?
    cirit birit terlebih makan limau??

    ReplyDelete
  17. ko nampak kurus sbb pi byk kursus kan !

    ReplyDelete

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD