02 October, 2010

Lama tapi terkini.

Blogger yang ini bukan seperti biasa. Beliau orang lama, sebaya dengan Ayahanda, dan masih kacak.

Kadang kadang entri beliau sangat sinis. Tapi selalunya kelakar, sempoi, bersahaja dan mencairkan minda.
Aku follow beliau sebab terbaca entri blogger yang memperkenalkan blog beliau.

Entri beliau sangat senang difahami dan boleh dibaca segenap peringkat umur.
Jadi kepada kawan-kawan yang belum pernah singgah, aku cadangkan kalian ke blog pakcik [ atau nak saya panggil Abang...muda sedikit..huhuhu



P/s: err... korang perasan tak, betapa skemanya ayat aku di atas. Huhuhu..memang pun.. sebab setiap kali pakcik mengomen entri aku, aku tersiput siput malu. Iyer laa..penulisan aku berjiwa keanak-anakan.

2 comments:

  1. haa.. entri nih laa yg ujud kt update, tp xujud bile klik link...

    err.. okeh2... will check out inchik al-lavendari tu..

    (perasan gak komen2 dia...)

    ReplyDelete

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD