16 December, 2010

Awayyyy...

Sangat penat woo.. dari pagi sampai ke malam aku berlengas dengan peluh. Dah laa panas berdentung. Makin gelap kulit aku yang putih melepak macam snow white nie. Silalah percaya.

Dari petang tadi dok pikir mo tido tido tido.Sebab hari nie, aku tak dapat lelap mata waktu tengahari.
haishh..ajo lagi asal lunch hour, tido. Asal lunch hour tido.. asal tido jer lunch hour..hoh..

Baru pekena menda alah nie.
Sup Power.

Macam sup sayur aku buat jer.. huhuhu

ahhh.. tido laaa... 


10 comments:

  1. koh koh koh..
    macam bukan sup ;))

    ReplyDelete
  2. ape tu aujinz....air buh kicap ngn sayo kobis ke...gagagagagaga

    ReplyDelete
  3. argh!asal aku tengok cam xmenyelerakan je?bile ang nak blanje aku setimbot nih...macik!tengok die nih,die kedekut dgn saye!wu3 :P

    ReplyDelete
  4. @Cik Aida:

    boleh laaa.. rase macam sup air ade sayur kobis ngan daging..ade rase kicap sikit..hahhahha..

    ReplyDelete
  5. @Sab Buenoo:

    ha'ah..bukan kot..tapi depa panggey Sop Power..

    ReplyDelete
  6. @Silah:

    iyer laa kot.. kurang periksa plak..

    ReplyDelete
  7. @Aleen:

    ahhh..Ang tak free macam mana aku nak belanja....lalalalla...

    ReplyDelete
  8. @Cik Ezy:

    Kuah kobis yang di letak kicap dengan daging kerbau dan di panggil SUP POWER...

    ReplyDelete

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD