03 February, 2011

Perspektif berbeza..

Dulu, aku pikir kalau lelaki hisap rokok amat macho.
So, aku hisap rokok.. terasa macho kejap

Tapi, bila aku hisap rokok, aku tengok mereka yang tak hisap rokok lagi macho..
so aku berenti hisap rokok..

rasa macho gilak.. berganda ganda..

Dulu naik basikal, tengok orang ada moto,
pergh.. gila punya macho. preng preng..
Beli moto, 125z terus, tak main aaa Honda Ex5..
Bila sebulan 125z cekik duit minyak tak hingat,
sampai spender dulu ketat jadik longgar tak hingat,
perot nak kena ikat,

aku rasa guna Honda EX5 pon macho gak..

Dulu naik moto, tengok orang bawak kete,
perghh.. gila punya macho,
kumpul duit beli keta.
Terasa macho kejap.

Bila kena servis keta, tukar tayo, hidupkan roadtax..
baru sangap tak hengat.
terasa, yang guna moto lagi jimat dan berhemat.

Sesungguhnya, manusia memang tak pernah buas..err..puas.

***

La nie, aku ghasekan,
lelaki yang bela kuceng amat macho.


Nak bela kuceng balik aaa..

30 comments:

  1. bersyukur la ngn pe yg ade.
    ekeke..
    jln kaki pon macho kalo mmg dh macho..

    ReplyDelete
  2. ojinz mmg dah macho kn..wee.. ^^

    ReplyDelete
  3. ouh yes..!

    lelaki bela kucing memang macho. :))

    seperti aku...ehehe


    :: aku plan nak bela kucing kat hostel ni. tapi aku iso tak terbela pulak.=.="

    ReplyDelete
  4. aiseh
    part last sekali tu aku setuju
    apa2 hal berkaitan kucing mmg macho!
    auwwww! bestttt!

    ReplyDelete
  5. hahaha....biasa le manusia mmg gitu...
    xpenah rasa puas ngan ape yg kita ada....

    ReplyDelete
  6. ececece yg sume nk berlagak macho pehal?hahaha

    ReplyDelete
  7. :: Cik Ezy:

    ha'ah kann.. kalau dah macho tue.. buat mcm mane pon, macho gak.. koh koh koh

    ReplyDelete
  8. :: Ila:

    perghhhh.. melambung kena puji.. koh koh koh

    ReplyDelete
  9. :: Miss Nurul:

    iyer iyer.. terasa haku... koh koh koh

    ReplyDelete
  10. @Sab Buenoo:

    oiiii.. ko lelaki ke pompuannnn??.. meh aku cek satt..

    ReplyDelete
  11. @Niz:

    hahahhaha...
    macho kan??... ade kuceng??

    ReplyDelete
  12. ♦♦cik kelip kelip:

    alaaaa.. aku tak macho.. so aku terasa nak macho, aku ikot stail orang.. koh koh koh

    ReplyDelete
  13. laki yg syg kucing amat macho.......hehe

    ReplyDelete
  14. perspektif yang berbeza utk saya plak ialah:

    dulu pakai motor, sekarang pakai motorola.. wa wa wa.. ok, saya tau.. tak lawak. sekian

    ReplyDelete
  15. ::Ann:

    aku laa tue kann.. koh koh koh

    ReplyDelete
  16. ::cikgu Lia:

    koh koh koh... saya plak, dulu pakai Motorola, la nie pakai motobot..

    Muar banjer kannn.... koh koh koh

    ReplyDelete
  17. tahukah kamu, lelaki yg bela kuceng itu sangat manja orgnye? perangainya seperti kuceng.. sentiasa mahu dibelai... pergh... machokah? =P

    ReplyDelete
  18. wah..bagus..aku pon nak cari laki suke bela kucing...

    kiranyer, nampaklah dia cube utk jadi ayah yg penyayang + macho..hak hak..

    ReplyDelete
  19. hahaha
    betul tu en aujinz!!!
    nampak cam best tp seksaan yg di tnaggung..aduyai..
    so bersyukur dgn apa yg adoooo

    ReplyDelete
  20. @Cik Aida:

    koh koh koh.. bukan semua macam tue.. ade jer yang kental. Macam bapak saya..

    itu menunjukkan, jiwa mereka sangat penyayang..

    ReplyDelete
  21. @Wanie-sang:

    hahahhahaha.. tau takpeee..kan wanie-sang kan...

    ReplyDelete
  22. hahaha....
    org yg ikot org lain x macho..agagagaga
    tapi org yg ikot hati tu macho.....
    *okey terus klua laju2 dr cni..

    jp2...orca tu comelllllll...
    machox die?haha

    ReplyDelete
  23. tapi kalau tak pernah puas untuk ke arah kebaikan tak ape . hee ~

    ReplyDelete
  24. @Silah:

    yup.. Orca yang comel.. macam tuen dier.. koh koh koh

    ReplyDelete
  25. @Yaya:

    ha'ah.. elok gak tue.. keh keh keh

    ReplyDelete
  26. Jangan lupa bagi makan kat kucin udahla....terus tak macho

    ReplyDelete
  27. yekerrrrrrrrr...mne2??haha

    ReplyDelete

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD