04 December, 2011

Dia tak faham atau buat buat tak faham?





Superior aku suruh aku print 2 CD gambar dia untuk di agih agihkan.
Tapi dia cuma bagi aku RM50 dan nak buat 60 salinan.
Nak jimatkan kos, aku beli DVD kosong tapi itupun dah hampir RM50 untuk lima puluh keping.
Aku saja bagi hint kat dia bahawa duit yang dia bagi tak dapat menampung kos. 
Tapi, dia buat buat tak faham pulak.. (-_-")
Nasik lemak kukus Fasha Sandha pun dah mahal dah boss oiii..

aku ingat, aku nak buat buat tak faham jugak laaa..



30 comments:

  1. cuba buat-buat tak paham jugak... win win situation...hehehehe

    ReplyDelete
  2. kuikui..
    xleh blah.. so so..
    bg penampar sebijik baru pham kot..

    ReplyDelete
  3. buat jer la 50 keping...buat2 tak paham

    ReplyDelete
  4. haha..terus terang je..cakap duit tak cukup~agagaga

    ReplyDelete
  5. asal lu tak hentak je pakai 50 cd tu?

    ReplyDelete
  6. from good side: hang buat ja dulu guna duit hang, karang mintk balik kt dia.

    bad side: hang campak ja dvd tu kat dia and cakap 'hang ta paham2 lagi ka, duit ta cukup'.

    noktah.

    ReplyDelete
  7. cepuk muka dia..nk save bajek..tp nyusahkan org..grrrr

    ReplyDelete
  8. buat je tak paham...nnt die tanya nape 50 je..ckp je dah tu bagi rm50 dpt le 50. bagi rm100 dpt 100.:P

    ReplyDelete
  9. hehe.. tak faham ni. yg dia faham bila nak siap.. hehe.. nice pic.

    ReplyDelete
  10. ckp je straight kat dia "duit xcukup la bos!meh lg10higgit" :P

    ReplyDelete
  11. hahaha. cis . eh, kau kata boss kau kan baik. hahah. lantaklah kalau dia bukan bos kau sekali pon. jadi aku nak tanya kau. So?

    ReplyDelete
  12. u yoga je dia tu susah ngat nak pahamnyeee

    ReplyDelete
  13. @ Aien not Alien :: saya akan buat buat tak paham jer nanti.. koh koh koh...

    ReplyDelete
  14. @ Ezy Chiaki : boleh.. tapi kang saya plak makan pasir lak kang..:))

    ReplyDelete
  15. @ Cik Cempaka : itu laaa kannn.. :D

    ReplyDelete
  16. @ Budakampung :: aku nak cakap kang, dia kata aku kedekut plak XD

    ReplyDelete
  17. @ Abang Zam :: sebab dia boss.. huhuhuhu.. :D

    ReplyDelete
  18. @ Norazlin Nordin : err.. saya pilih option no. 3.. "DVD writer rosak boss.. XD"

    ReplyDelete
  19. @ Gadis Misteri : saya pun rasa macam tue gak laa... XD

    ReplyDelete
  20. @ merahitujambu :: hahahhahha.. kannn.. :D

    ReplyDelete
  21. @ Wanie-sang : idea anda itu adalah bernas.. :D

    ReplyDelete
  22. @ Mohd Raziq :: ahaks.. itu laaa... Tengkiu :D

    ReplyDelete
  23. @ Kuyam :: dia tetap tak paham.. XD

    ReplyDelete
  24. @ CikBulat :: hang nie.. tak menyokong lansom.. so?.. XD

    ReplyDelete
  25. @ CIK IMAKASIHDANI :: huhuhuhu.. segann.. XD

    ReplyDelete
  26. @ Tiara Fazlin : ehh.. doktor comel komen kat sini.. koh koh koh.. :D

    ReplyDelete
  27. tu bukan tak paham, tu kedekut nak mampos. suruh orang bawah guna duit sendiri la tu..

    tetibe aku lak emo kan? muahahaha~ XD

    ReplyDelete

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD