21 March, 2009

Aku amat sukakan komik dari Jepun atau lebih di kenali sebagai anime..ops..silap..manga (bukan mangga daaa..bunyi jer sama). Manga yang aku ikut ialah One Piece, Dragonball dan yang terbaru ialah Naruto. Naruto nie sebenarnya aku tak layan mula mula. aku pun hairan, apesal kawan kawan aku semua minat ngan Naruto.. aku tak tertarik pada mulanya. Aku teringin gak nak tahu.. sebelum nie aku cuma layan One Piece. So aku pun bacalah komik tersebut secara online... kalau nak baca One Piece, Naruto, Bleach ataupun Dragonball free..sila ke Onemanga.com. Selain manga yang di sebutkan ada lain lain manga yang aku tak terlayan nak ikut...

So kerana teringin tahu sangat..aku pun baca. Patut laaa... watak Naruto pun lebih kurang sama macam Son Goku dan Monkey d. Luffy. Sangat sukakan cabaran. Jadi..aku ikutlah sampai sekaranggggg.... aku sangat sukakan watak Kakashi..cool beb...dan sengallll....hahahahaha...
So kerana aku dah terpaut dengan komik tersebut..kadang kadang aku pun berimaginasi.....

..hahahahaha..apesal plakkk.... biase laa tue...wakakakakakaka.
cool tak.. Narujin dengan sharingan..wakakakakaaakaa....







0 Ngomelan:

Post a Comment

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD