27 August, 2009

Selamat berpuasa..

Lap lip lap lip.. dah tujuh hari kita berpuasa. wow.. cepatnya masa berlalu kan... isk isk isk... sedar tak sedar barulah kite nie sedar bahawa masa takkan tunggu lama atau menanti kita.. isk isk isk...

Hari nie, aku balik dari keje agak awallah.. pukul enam..:P.. sampai umah pon dah nak berbuka dah macam selalu.. hahahhaha..hari ni hujan plak.. so dengan machonye aku menggunakan payung untuk ke bazar Ramadhan depan umah...hahahhahah...semalam aku guna plastik jerk tutup kepala...layannnnn

Hari nie aku teringin nak makan ayam percik.. tapi takde jual plak ( aku tak sempat ronda pun..hujannn). So aku sambar jer laa ape yang ade. Nasik tomato, Gulai kawah ( untuk sahur), dan air soya. Janji rockk beb..ekekeke..

Owh..hari ni di opis agak menenangkan.. boss aku keluar ke IPD, boss beso plak sibuk mesyuarat ngan DCA. Aku ditinggalkan ngan Tajul berdua menjaga opis.. hahahhaha... opisku aku yang punya.. sambil aku menaip database, aku layan gak aaa YM..ekekekeke... hari hari macam nie kan best...hahahaha..tengahari boleh plak layan seround lelap... lelap sampai terlajak pukul dua setengah.... hahahhaha....adoiiiaaaiiii... macam mane laa nak cari keje macam nie kat tempat lain... hahahahha.. bersyukur lah Ojinz oiii....

dah dah.. aku merepek lelebih kang..korang bosan nak bace.. adioss....:P


0 Ngomelan:

Post a Comment

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD