22 August, 2009

Salam Ramadhan

Hari nie untuk tahun 2009, 1430 hijrah adalah hari pertama kita berpuasa. Selamat menyambut puasa kepada semua umat Islam di seluruh dunia. Semoga tabah menjalani ujian di bulan puasa yang mulia ini. Aminn..

Pagi tadi aku sahur awal. Ermm.. selalunya awal awal bulan puasa memang selalu macam tue. Bangun awal. Tapi hendaknya aku berterusan sampai akhir bulan laa.. huhuhuhu.. selepas sahur, aku mandi dan tunggu solat Subuh. Selepas zikir dan doa, aku bersiap siap untuk ke tempat kerja. Hari nie aku kerja.. aku saja pegi awal sebab, aku boleh balik awal. Balik kampung.. sambut puasa umah mak. Lagi afdhal.. hahahhaha.. kumpul adik beradik. Best Best best ...Insya Allah.

Sampai opis, aku sorang jerk. Biaselah.. Hari sabtu, takkan diorang datang awal punye. Silap silap tak datang terus. hahahahha.. lantak korang ler.. aku sorang lagi best.. ikut suka aku laa nak balik pukul berapa nanti.. muahahahha.. tumbuh tanduk sekejap..aiseymen.. terlepas plak setan sekor nie.. hahahaha..

Semalam dapat banyakkkkkk SMS dari kengkawan. best betul.. hahahha... penuh inbox hp aku.. ekekeke.. tapi tengkiu kepada semua yang sudi menghantar SMS mengucapkan selamat menyambut Ramadhan. Bersama samalah kita bermaaf-maafan agar Ramadhan yang kita sambut lebih di berkati. Aminnn..

Okeylah.. bulan posa nie tak leh merepek bebanyak..kurengggg plak pahala posa nanti.. ekekeke.. salamm...

0 Ngomelan:

Post a Comment

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD