16 September, 2009

Ingatlah yang tersayang...

Haaaaa... lip lap lip lap.. tinggal tak berapa hari lagi nak beraya nie.. suka la tue..suka la tue... ekekeke..aku plak.. mood aku macam biasa jer. Tak lah teruja sangat. Dah tua kot.. hahahhaa... bos aku dah hanto email awal awal nak siapkan keja sebelum bercuti (dialah bercuti..aku raya ketiga dah keja..)
Takde mood nak keja hati ni. Takde mood nak mengadap database, takde mood nak belek fail...tapi pon same gak takde mood nak on9 YM, VF macam selalu... huhuhuhu... mau rehat sepenuhnya..
Ini pun aku saje mempadet blog nak wish Selamat Hari Raya kepada semua yang mengenali aku personally or virtually... no matter lah. All of you is the best thing i ever had...
Aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua..yang dah siap siap nak balik beraya tue, elok elok plan perjalanan, yang dah on the way tue semoga selamat dalam perjalanan..yang beraya dengan anak bini, awek, pakwe, tunang dan keluarga tue, janganlah beraya sakan. Ingatlah kengkawan yang tak boleh balik beraya tue..huhuhuhu..
Akhir sekali..kalau aku ade tersilap, tersalah, terkutuk, terkata, termurka, tercuit, terpegang, terlanggar, terkata ailebiu, terhina, terpadet, ter..ter ter...(ter takpe kan kan kan..ter tak sengaja..:P ) aku pohon kemaafan. Aku hanya manusia biasa. Aku mudah lupa.. ekekekeke...
Enjoy korang... selamat semua. Salamm.

0 Ngomelan:

Post a Comment

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD