21 September, 2009

Selamat Hari Raya..hik hik hik..

Huhuhuhu.. selamat Hari Raya semuaa... semoga harii raya kalian di berkati bersama sama keluarga tercinta. Yang tak balik beraya tue, sabar jer laa..aku baru tahun nie laa dapat beraya kat kampung pada hari raya pertama... selalunya aku jer laa yang tertinggal kalau keluarga aku berkumpul...huhuhu..

Di kesempatan ini ( kampung aku ada coverage berukben..ekekeke..bestnye..), aku ingin memohon kemaafan dan menyusun seploh jari untuk memohon maaf kepada semua yang mengenali aku di luar dan di dalam talian. kira kosong kosong jer la ye... d(^_^)b..

Sempat lah aku berpuasa sehari kat kampung... tapi hari nie aku dah nak balik ke Sepang..huhuhu.. cukuplah.. janji dapat berjumpa sanak saudara. Panjang umur, jumpa lagi..Insya Allah..kerja la plak..bagi yang sambung cuti raya tue, teruskan lah.. semoga ceria selalu..

Terima kasih kepada kawan kawan yang mengirimkan SMS, Kad Raya kepada aku..korang memang best..hahhahaha...dan aku sekali lagi ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri.. Maaf Zahir dan Batin.

HEPPI HARI RAYA..EID MUBARAK....d(^_^)b




6 comments:

  1. brapa kali tukar layout daa.. :))

    ReplyDelete
  2. hahahahha..... tak tau aaa... sampai aku puas hati...ekekekke

    ReplyDelete
  3. Syahir :d :: ape boleh buattttt... ekekeke

    ReplyDelete
  4. Dayana :d hik hik hik... selamat hari raye gak....:">

    ReplyDelete

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD