14 November, 2009

Berehat sebentar bersama Tick Tag..


Tag nie aku dapat dari makcik Purple.. sila serbu dier sekarang..

okeyh macam mane nak buat nie..ermm..

1) Write five (5) interesting facts about the person who gave you this award.
2) Jot down ten (10) interesting facts about yourself or your hobbies.
3) Pick your ten (10) most deserving recipients and describe them.
4) Leave a comment on the recipients' blog to tell them they've been tagged.
5) Paste the award badge in your sidebar..

okeyh aku jawab:

1. Pemberi : Dari Purplelicious
  1. Peminat warne pepel
  2. Antara pengapdet blog paling pantas..aku suka..
  3. Suka aplod gambo makanan. Salah satu terapi diet aku..ahaks..
  4. Hasben dier kate dier sawan kamera...ahaks..
  5. Blog dier banyak gambo...macam macam ade..
2. Tentang aku kaa.. seploh tue banyak laaaaa...adesss..
  1. aku lelaki..take note awek awek sekalian
  2. aku suka berpikir..err..termasuk la berangan..
  3. aku suka melukis komik..
  4. aku minat baca komik..
  5. aku suka tengok wayang..
  6. semenjak dua menjak nie aku tak makan nasik..
  7. aku sangat suka aiskrim..
  8. aku suka warna biru, hitam dan oren
  9. aku anak sulung..
  10. aku suka merapu..jangan salahkan mak aku weh..
3. Heh heh.. jap...
  1. MelyssaNadiea : awek cun tapi lampi... aku suka buli dier..
  2. Fina Fento : ahaks.. suka kaco dier gak..
  3. ManTerjunam : walopon aku rase, dier 99.99% takkan jawab tag nie..aku tag dier gak..
  4. Cik Adza : dier dah nak abis exam...so ade mase laa nak jawab tag nie..ahaks..
  5. Mimi : suruh dier jawab gak... kenape?.. saje suke suke..
  6. Yanie : walopon dier penah kate dier tak nak orang tag kat dier..aku tag jugak.. saje..dengki...ahaks..
cukuplah kot...alaa.. kira cukuplah..

4. Away sat... nak pie ketuk pintu blog diorang..
5. Dah siap...

4 comments:

  1. hahahahahaha kau memang keji kan..ada ke ko mengingati kata2 hikmat laki aku tue...
    waakkakaka aku memang suka letak gambo banyak2 baru ko suka tengok..hehehhehe :P..ko memang pantas kan..suka aku..

    ReplyDelete
  2. xpaham soalan omputeh[-(

    dwibahasa:-w

    namoh jawab[-(

    ReplyDelete
  3. Purple : hahahahha... aku suka punch line tue.. Sawan kamera...keh keh keh..

    Mimi : ooo... degil yer.. nak kena ligan ngan rotan.....:-w

    ReplyDelete
  4. Bile masa aku kne tag ni?xtaw pun.huhu

    ReplyDelete

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD