17 January, 2010

Bila lanun keboringan...



bila tahap keboringan melampau...
aku akan..

menung menung..
makan kentang..
men tenet..
merapu rapu melukis..
melayan tv..
melayan DVD..(yang halal..banyak warne..bukan satu warna..)

lepas tue..tertido..ter..ter tak sengaja..tak ngape kan kan kan..?

(..ade orang komplen..tengah cakap kat tepon pon aku tydo siap berdengkur...mane ade!..betul..itu bukan saya...)

ohh..baru pasan..berkilat betul lantai umah aku..ngeee..~

13 comments:

  1. bosan2,.

    g la blaja mnjait,

    kui2

    ReplyDelete
  2. Dak Aboi : hehehehe...gunalah Ajax fabuloso...

    cikTi : dah blajar dah dulu...tapi separuh jalan..:">

    ReplyDelete
  3. eleh...dh dengkur tanak ngaku..cik A, lenkali rakam je bila dia tertido lagi..ngahaha

    ReplyDelete
  4. fen. hahha~ tu laa. melepas xrecord aritu.
    dia angkat tepon pun dia xigt. camna?? seb baek guna super saver. le dgr dengkur live. kalo x, mmg xdpt laa. limited edition tuh. ;))

    aujinz. kalo bukan kamu sape plak yg nk angkat enpon kamu tuh? :-w kamu da siap tnya, burak burak ngan sy. ttiba ZZZzzzzZZZ~

    eh eh.. sy ke cik A itu? sy ke orang itu? :D

    ReplyDelete
  5. Fen : siyus aaa..bukan sy...percaya laaa...

    Cik Adza : dah cek dah.. dalam henpon.. dalam call rejister..mmg konfem takde...

    eh eh..kamoo ker cik A itu..

    ReplyDelete
  6. hm, gamabar atas meja tu awak yang lukis la ye?

    ReplyDelete
  7. klu bosan, kenapa tak kira berap jumlah tile kat lantai umah ko tu..

    ReplyDelete
  8. wah rajinnya...anak teruna sape la ni ekk???

    ReplyDelete
  9. hahahaha motip nak tayang lantai berkilat ka???

    ReplyDelete
  10. Daun Bidara : saya cuma melukis time suka suki jer..

    Liyana: yer..saye..:">

    zul : takde koje teman..

    miss nurul : eh..alamak...:">

    purplelicious : errr..mane ade....lalalallala

    ReplyDelete
  11. xpa laa. yg penting sy da lalui saat itu.
    sy pasti itu kamu.

    *bluekk*

    sy ke cik A itu? :-??

    ReplyDelete

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD