06 January, 2010

N3P ~ Sawan pagi..

Ade dua ekor cicak yang dok beromen kat siling umah aku..
Aku lastik karang. Buat maksiat plak deme dalam bilik aku.

Heran. aku rasa rumah aku takde cicak.
Nie mesti cicak rumah sebelah. Buat onar kat umah aku yer!
Esok aku gie beli getah lastik.

Kriek kriek kriek
Bunyik cengkerik.

Krok krok krok
Bunyi perut aku.
Takde plak mentimun dalam esbok. kalau tak leh aku makan.
Tomato jer?

Bedallah Labuuuu...

Nak gie mamak malam malam buta nie malas plak.

Lagi pun.....aku diet.

http://emo.huhiho.com

14 comments:

  1. huhuhu.. diet.. selamat berjuang ;)

    ReplyDelete
  2. Fen : keh keh keh.....:P

    Dayana: tomato elok ape. sedap pon sedap..cuma Fentomato jer yang tak sedap.. pahit!

    Ju@Lucky^Mummy : masyeh.....:">

    ReplyDelete
  3. hye lanun,

    asl xmkn je sume yg da dlm umah tu..
    cicak tu xkn buang cm tu je?
    hehehhehehehhe..

    p/s: hani mmg sllu g almnda la..
    heheheheh t kt tshirt hani tulis nma hani k..
    snang cket awk nk cam..
    ahakz..

    ReplyDelete
  4. jom kiter berdiet bersama-sama....

    ReplyDelete
  5. bro, ko jangan terpedaye dengan ajakan2 ayam zul tu nak diet...kalau dia kat umah tu, mencekik xingt...kejap kang ketam, pastu nasi, pastu bla bla bla dan pastu macam2 lagi...kire kalau ko nak diet, jangan ajak dia...ok?

    ReplyDelete
  6. hahaha ak siap penah record video cicak meromen..huhu sengal tul!

    ReplyDelete
  7. tomato blh cantekkahn kulit la...uih ko ni bebetul diet ker...caya lah bro...ke.. ko diet 1 hari jek..kukuikuii

    ReplyDelete
  8. Dak Aboi : den hari hari diet laaa...

    Hani : baeklah... selitkan bunga sekali kat baju eh...:">

    Fen : haippp....

    zul : jommmm..

    Bullet : okeyh bro..aku ajak ko boleh?..

    Wanie san : hah?.. nak tengokkkk..

    Sue : tolonglah percayaaa..saya diettt...:">

    ReplyDelete
  9. ok la wei makan tomato pun..nanti kulit santeks...

    ReplyDelete
  10. eiyda : sampai sakit perot aku makan temato.. :D

    ReplyDelete

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD