09 March, 2010

Malaysiaku

Dunia semakin ganas..
pembetulan..

Rakyat Malaysia Semakin Ganas..
Mati, Bunuh, Bunuh, Mati..buang anak, Samseng cilik..
Ape agaknya yang kita makan??



Nak ketuk pintu jiran sebelah nak mintak resume dier kot kot ade sejarah ker...

18 comments:

  1. Panas tu sbb global...
    ganas tu sbb byk terikut2 budaya org gamaknyer.. huhuhu

    ReplyDelete
  2. Ye betol..kita adalah apa yang kita makan :|
    Jadi mulai hari ini, elakkan memakan makanan syubhah dan start makan ulam-ulaman *tetibe

    ReplyDelete
  3. cuba kita mkn cam org dulu2..ns ngan ulam, ikan masin, sambal belacan, suma yg fresh je..cuba jgn mkn mknan segera..kfc..mcd..maggie..cuba hidup bersederhana...agak2 boleh ker?
    mmmm...tapi kan..sebenarnya bukan sbb pemakanan jek..byk faktor len..

    ReplyDelete
  4. Panas ~ cuaca panas x leh dekat2 ~ cepat je kaki naik..

    ReplyDelete
  5. sensei saya cakap kan...di jepun..time winter tak byk xcident berlaku..tp bile time summer xcident naik dengan mendadak....org bile sejuk dia akan duduk diam2...tp bile panas diorg jalan kehulu hilir dengan hati membara....

    ReplyDelete
  6. ko nganjing aku ke?
    sengal ko~
    aku bunuh ko plak pasni

    ReplyDelete
  7. ayu : awww... sabar ya.. bawak bertenang~ frodo.. awek mung mengamuk dlm kapal orang nih.. sila bwk dia relex kt shopping complex..
    ahahahaha...

    ReplyDelete
  8. terbakar hutan nampak asapnye
    terbakar hati siapa yang tahu...

    rumah terbakar panggil bomba...

    bullet merepek lagi

    ReplyDelete
  9. Sue :

    mereka mereka itu sudah gila..

    ReplyDelete
  10. Fen:

    dan..sila lebihkan tempe dalam makanan

    ReplyDelete
  11. Nini:

    mane ade aku emo...aku ok jer...lalalallaa...♥

    ReplyDelete
  12. Kniedaz:

    Betul betul betull...makan ikan masin sedap..
    ..salah satu punca la tue Kak..

    ReplyDelete
  13. Ju@Lucky^Mummy:

    hua hua hua..itu kaki naik kat sape???

    ReplyDelete
  14. wanie-sang:

    agaknye Malaysia pun macam tue kot??..

    ReplyDelete
  15. Ayu:

    ko kenape makcik???..terlebih makan lada?
    hahahahahha..

    sabo sabo..bawak bertendang..aku tuju kat rakyat Malaysia laaa..

    ReplyDelete
  16. Bullet:

    ko memang selalu macam tue..:))

    ReplyDelete
  17. zaman sudah menghampiri penamatnya..dah ada balik manusia sejahat2 manusia dah..

    ReplyDelete

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD