12 March, 2010

Hua hua hua..


racun kena bagus..
ayat kena manis..

Bullet dah terjebak..
sape lagi nak jadi jiran aku?
Aku kekurangan kasih sayang nie..

15 comments:

  1. hampes ko...ko saje naye kat aku...ni kire balas dendam la ni ek...

    ReplyDelete
  2. Bullet:

    rilek laa bro..wakakakaka...nanti aku bagi gift bebanyak...

    ReplyDelete
  3. mak.... lari laju2.. x mo main nih...

    ReplyDelete
  4. takmau main :|:|
    nanti ketagih :-s

    ReplyDelete
  5. aku xmo..nanti terus aku lupakan dunia blogging klu aku dok ralit main game jerk kat FB tue..

    ReplyDelete
  6. 2la cikti..wani on xtahu 2 ape...game kot..huhu

    ReplyDelete
  7. Ju@Lucky^Mummy :

    kena la try test nie..hohoho..

    ReplyDelete
  8. Fen:

    kalau takmo main takpe..sila lah klik jer jadi jiran..plis plis plisssssss..

    ReplyDelete
  9. Eiyda:

    takdenye...mesti boleh blogging lagi..tengok macam aku..still ok..

    ReplyDelete
  10. Wanie-sang:

    ececece...huhuhuhu...:D

    ReplyDelete

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD