11 May, 2010

Aktiviti Maya..

Bagaimana nak menggunakan alam maya dengan cara sepatutnya?..
Macam nie laaa....


dan lagi..macam nie..

hohoho.. korang ade terasa nak sepak laju laju tak?..

23 comments:

  1. terase nak sepak jgklaa....
    haha!


    isk isk...

    kacak ke? huhu

    ReplyDelete
  2. Cik Lizi:

    saya tetap kacak...lalalalla...

    ReplyDelete
  3. Tetiba rasa nak makan kentang putar..

    mengapa ya??

    menghiburkan hati sendiri.. lalalala~!
    hahaha

    ReplyDelete
  4. ya allah perutku semakin memulas2..scary weh..

    ReplyDelete
  5. mo sepak laju2 bule? :-??

    lagi2 barang baek itu.. :-"

    ReplyDelete
  6. xnak sepak tp nak tendang sekuat degupan jantung berdenyut..hahhaa

    ReplyDelete
  7. hahaha selalu member2 kluarkan statment macam 2..
    contohnya..:
    "Eh..Ko dah jmpe bf hensem + kacak mcm aku x???"

    ReplyDelete
  8. hahaha..xmo sepak..nak cubit jek..cubit semut api..hehe

    ReplyDelete
  9. erkk!!
    hnsem ka hg?
    hahaha...
    ojin sgguh senget~

    ReplyDelete
  10. wa terasa nak kibar lu atas tiang bendera.

    ReplyDelete
  11. ju:

    ape kene mengene ngan kentang putar?

    ReplyDelete
  12. dyas:

    hoh...mo kene sekeh?..

    ReplyDelete
  13. Zul:

    ade dua..satu guna kaki ..satu lagi guna tangan..
    mane mane pon boleh laju laju..

    ReplyDelete
  14. Mish:

    lebih afdhol kalau di cium laju laju...

    ReplyDelete
  15. Wanie-sang:

    mereka tahu mereka teramat kacak.. tak salah pun..lalalalala..

    ReplyDelete
  16. Kniedaz:

    kak.. jangan cobit kekuat eik..

    ReplyDelete
  17. Aki:

    ha'ah.. kacak sungguh..



    lalalalalla...♫♪

    ReplyDelete
  18. Frodo:

    lu dengki la tuh!..


    hua hua hua hua..

    ReplyDelete
  19. sekeh? mo mo.. bila sy bule dapat?

    ReplyDelete

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD