28 May, 2010

Teka teki dari Otai..

Ada oldtimer bekerja dalam satu unit adalah sangat mencabar jiwa aku.
Kadang kadang diorang tak boleh di jangka.
Bagi kerja merapu..
bagi soklan merapu..sampai menguji minda aku yang bergeliga nie..

contohnya..

Soalan dari Pak Zali.

"Piz, ko tau ape beza susu kotak ngan susu badan?"

"Susu badan lagi bagus laa..banyak khasiat..penuh dengan semua sumber yang kena ada bagi baby.."

"Ko belum cukup experience...pegi tanya Kaygee!"
balas Pak Zali sambil terkekeh kekeh gelak.

***

Dengan lurus bendulnya aku bertanya soalan yang sama dan di jawab oleh Kaygee dengan balingan manja stapler saiz 26.

Korang tau ke bezanya???

P/s:  Jawapan dier agak ilmiah level Pak Zali..bukan level aku nie...

13 comments:

  1. hehehe... mestila beza.. nm pun susu kotak n susu badan..npk x bezanya BADAN n KOTAk...ahahah

    ReplyDelete
  2. Ieda:

    hamboii.. sila jawab soklan tue...hua hua hua

    ReplyDelete
  3. Sue:

    bukan laaaa.. dah bagi dah jawapan tue.. Pak Zali kate salah..

    ReplyDelete
  4. Yanie & Lia :

    hahhaha..tak leh tayang... 18sx..blog den nie kategori umum.. hik hik hik..

    ReplyDelete
  5. perlukah aku menjawab soklan yang sangat mencabar minda nie???

    ReplyDelete
  6. Eiyda:

    Hang dah kawen..hang tau kot...muahahhaa..

    ReplyDelete
  7. weh per jwpn die..gua nak brteka teki dgn org lain lak..hahhahah

    ReplyDelete
  8. Mish:

    lu tak bleh.. dah laa awek, lepas tu bawah umo plak tue...

    tak bleh tak bleh...

    ReplyDelete
  9. err ojin...mende jawapan dia..:))

    ReplyDelete
  10. Hide:

    hahahha... nanti jumpe aku bgtau jawapan dier...

    ReplyDelete

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD