14 June, 2010

Gua dah malas nak layan lu, Bie..

Kehadapan Bie..

Mula mula kita berkenalan, lu ade gak merengek rengek manja. Tapi sebab kita baru berkenalan, bibit bibt madu itu masih terase, gua lepaskan kemarahan kepada mereka yang perkenalkan lu pada gua.

Gua maki diorang sebab diorang, lu selalu merajuk rajuk. Gua tak marah kat lu. Gua marah kat diorang.

Tapi itu dulu. Waktu kita baru berkenalan. Sekarang nie, lu nak majuk majuk lagi? Gua lempar lu dalam parit ..mau?

Dah laa lu pilih tempat nak bagi servis kat gua. Lu nak kat KLIA jer lu bagi servis. Bila balik kampung gua, lu tak layan gua. Konon konon lu tak suka balik kampung gua. Kecik ati gua. Gua duduk tepi okoriom tengok ikan cemolot sambil ketap bibir. Sekarang nie, kat KLIA pun lu tak mo bagi servis kat gua. Apehal???

Gua bayar mas kawen lu mahal ..lu tau tak? Gua bagi lu makan tiap tiap bulan. Lagi mahal dari belanja makan gua. Lu lagi mo eksen.

Gua nak bagitau lu. Lu ngan gua, kapel kontrak jer 12 bulan. Lepas dua blas bulan, kalau gua tak puas ati, gua leh ceraikan lu. Lu jangan macam macam ngan gua. Lu ngan gua tinggal lagi dua bulan. Patutnya dalam kontrak nie laa lu bagi servis terbaekkkk punya kat gua. Baru gua akan setia ngan lu.

Kalau lu gedik gedik lagi, gua bagitau awal awal..jangan menyesal. Bulan lapan nie, 14 hb hari anniversary kite, Gua talak lu ngan talak seploh.

Gua cari yang bagi servis kat gua baekkkk punya. Gua nak cari yang otak kuning atau yang lagi blue dari lu. Lu green lagi... Tak banyak experien..jangan nak menggedik sangat heh!

Dah.
Gua ciao dulu.

Pecah kaca, pecah gelas,
nasib baik lu tak pecah gua baling ke dinding.

***





BieBie,
Lu gedik lagi, bukan lu jer gua cerai, ngan abang lu si Maxis tue sekali gua ceraikan.

25 comments:

  1. aku da duga da...
    setat kontrak 12 bulan 2 ak da taw...
    bgok no ko pkai mxs...
    mmg selow la...
    celcom ngn stimix je yg ok la..
    aisshh ko ni..
    sah2 x pro dlm srvis TERBAEEEKKKK~~~~~~~~~~
    ahhahaha =p

    ReplyDelete
  2. knp kamen pny komen lg byk dr ak??
    bagero kamen ni!!

    ReplyDelete
  3. pergh..
    igt gadus laki bini..

    terkene aku...
    aku pakai celcom...

    ReplyDelete
  4. ala beb, kan laki bole bermadu..amik byk2 sket

    aku ppn pun ado poligami, maxis, celcom, strimix.

    Satu buat perangai, aku bermalam dengan yg lain hhaha

    ReplyDelete
  5. Aki:

    lu anti klimak laaa..
    aku memang ade pasang dua..aku ade stimix gak..tapi stimix layan aku kat umah..
    BieBie nie layan aku biler aku kuar umah..

    ReplyDelete
  6. Aki:

    hahahha.. padan muka ko..

    ReplyDelete
  7. Yanie:

    ..amacam servis dier??.. ok tak??..

    ReplyDelete
  8. wanie:

    aku konon setia pada yang dua..
    nie baru nak marah la nie..

    ReplyDelete
  9. aku pakai streamxy sajork...lagi jimat sebab laki aku bayar..hahahahaha....tapi nie nak bercuti pantang 2 bulan nie..maw meroyan aku nak cari berukband..kat kampung xdo streamxy..uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  10. Eiyda:

    hahahhaha..
    ..ko cari yang bagi servis baekkkk punyeee.. ahaks..

    ReplyDelete
  11. akak guna celcom prepaid broadband pun ok..tukar je la..hehe

    ReplyDelete
  12. Kniedaz:

    hehehe.. nanti laa kak..
    cukup edah, saya lepaskan laa dier..muahahaha..

    ReplyDelete
  13. wei, cari beruk lain lah...

    ReplyDelete
  14. gyahahaahahaah~

    gwa dah agak dah
    gwa tunggu last2 je nak tau apebende
    gyahaahahhahahha~

    ReplyDelete
  15. Zul:

    tunggu aku abes kontrak laa dulu..

    ReplyDelete
  16. Iena:

    betul betul betul...:-w

    ReplyDelete
  17. Hellioz:

    ..hahahha..
    kan kan kan?...

    ReplyDelete
  18. mau servis terbaik?
    sila ke blog parid maupusat

    sedap yoookkk!!!



    haha..
    tukr pakai celcom berukband je

    ReplyDelete
  19. xtionkamen;

    tunggu abis edah dulu laaa..
    hahahha..

    nanti aku kawen lain..

    ReplyDelete
  20. beb, wa pakai celcom tp under csl.dia kate tade kontrak beb..lu ikut ske la nk bagi talak bile..mule2 kan beb dia green..skrg dh pandai blue..tp dlm ceruk mmg red sll ar..mengom..tk nak kt kg2 ni..setakat kl ni pun atas bgnn maju ni pun blue wa cakap lu ..signal 3.5 jek..

    ReplyDelete
  21. kasik talak shame dia.. baru dier insap.. ngeee..

    =P

    ReplyDelete
  22. Norul;

    beb,
    berukbeng mane pun..
    kalo letak kat ceruk,

    terketaq ketaq gak depa nak bagi servis.
    hahahhah

    ReplyDelete

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD