15 June, 2010

Seharian sebagai warga Maya..

Hari nie, aku blogwalking dengan terhormat walopon bigboss aku dok jeling jeling.
Tapi..ade aku kisah?..

Aku baca pasal gay..eh..[ko citer pasal gay ke pasal awek tue bro?..], pasal entri sentap, pasal orang femes, pasal kucing, pasal terjah terjah, pasal bola, pasal makan makan..dan tak lupa, entri makcik Ogawa.

Dan paling best sekali,
aku dok post gambo kek ceklat yang aku buat kat Fesbuk, kengkawan aku kate itu kek pisang.. Wargghhhhh...
Sumpah, sebatang pisang pun aku tak sodok dalam kek gebu tue korang tau tak?!...


***





Psstt...

BieBie..
gua ingat gua nak cerai ngan lu.
Sebab servis lu tak bagus..

Gua nak setia ngan Sitimix jer..
dier takde sentap sentap macam lu..
Dier leh layan gua dari Petang sampai pagi..
Selamba jer..

15 comments:

  1. hehhe~ tuh gmbr semata kot..
    realiti dorg xtau tuh kek coklat..

    :p


    [da suh cerai dr dulu lg.. tunggu kontrak abes lu.. ;))]

    ReplyDelete
  2. pandai plak ko wat kek coklat ek... (lanun konon, cess)

    ReplyDelete
  3. lanun wat kek?

    erm..

    nk sikit..(smbil jari telunjuk tonyoh2 peha)


    haha

    ReplyDelete
  4. pizza laa...

    kek coklat la...

    dalam hati ada taman upenye lanun ni..

    bkn ptot kne ganaz ke?

    hahaha...

    sila ceraikan BIEBIE scpt mungkin!

    ReplyDelete
  5. cik Dyas:

    nanti laaa...huhuhu

    ReplyDelete
  6. Zul:

    aku dulu tukang masak atas kapal lanun laaa....

    ReplyDelete
  7. xtionkamen:

    muahahahhha....
    nasib baik kek...
    kalau aku buat ciskek??

    ReplyDelete
  8. Aki:

    aku seorang lanun mithali..

    aku akan ceraikan masa anibersari nanti..huhuhu

    ReplyDelete
  9. da cerai lom ngn bb lu?

    gyahaahahahaahaa~

    ReplyDelete
  10. Hellioz:

    belom..
    aku ceraikan masa anibersari nanti..

    muahahahhaha

    ReplyDelete
  11. ahhh damnnnn

    tadi skandal wa kat opis bwk kan wa kek ceklat gak

    apa lu orang dah berjanji ke nak ngurat wa dgn kek coklat

    tp dia tu gay

    ko???????

    ReplyDelete
  12. wanie:

    ..muahahahha..
    ..aku lelaki sejati nok!..miahahahha..

    ReplyDelete
  13. gua dh lama ngn stimix. lu bila lagi?

    ReplyDelete

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD