27 June, 2010

I follow (awek are-) you...

Aku jalan jalan kat blog blog yang link kat blog yang aku singgah selepas klik kat link yang di linkkan oleh belog yang aku singgah. Errr..gile pening.

Sambil sambil tue, aku sesaje men teka teka follower yang diorang ade.
Hasil testimoni yang aku lakukan..

Blog awek awek yang tepek muka diorang yang paling kiut miut, ayu, tembak gambar dari atas sebelah kiri sudut 45o muncung lapan inci paling ramai di follow dan di  komen! Walopon diorang post entri yang cerita pasal aku, dia, aku, dia, aku dan dia punya selipar jamban. (..Ayat dengki..)

Cit!
Diskriminasi.
Aku pun nak letak muka comel gak aaa..

Agak agak..kalau aku letak muka comel aku..ade tak yang nak tambah jadik follower aku?
Muahahhaha..

Jangan harap!

24 comments:

  1. lu try r marketing plan tuyh
    gyahahahahahaahah~

    mne tau jadik pehmes cam hanis zalikha nt
    gyahahahahah

    ReplyDelete
  2. Hellioz:

    cit!..
    betul gak kan.. boleh aku beli Volkie GTi pakai duet nuffnang...

    muahahahhaha

    ReplyDelete
  3. muka ko klu wat style pic mcm mne pon xlaku gak..
    silap2 makin ramai yang unfollow!
    hahaha

    ReplyDelete
  4. waduh, muka cute cam haku ni tade org nk follow pon :p muahahaha...chicken lamb chop! aku tk buat mulut muncung ala2 45 degree la..nnt aku buat 90 degree lak :D

    ReplyDelete
  5. try la letak.
    aku pom nak letak gak la.
    sbb xramai peminat.
    sat g nak jalankan misi "muncung 45darjah!"

    ReplyDelete
  6. aku tak pandai amek gamba dengan bibir muncung sehasta.. :) bahahaha

    ReplyDelete
  7. letak tengokkk :p

    hahaha serius tk comel kalau aku buat muka muncung

    tlg ajar bley

    ReplyDelete
  8. Ko try la letak muka kiut miut ko tu aujinz..kot kot ramai yg follow dah sah ko kiut..(nak amik gambar macam budak2 tu gak tapi tak fotogenik huhu,,

    ReplyDelete
  9. hahaha.. kalau citer tak best, aku tak follow pun. aku pun tak kesah kalau orang tak follow n tak baca blog aku.. hihi..

    ReplyDelete
  10. errk...adeiiii..byk la ko nye testimoni bagai..
    bergambar berbagai posisi tp blog asyk cerita aku dia kamu dia kamu dan aku lagi..pusing sana sini tunggang terbalik pn situ jgk..lemah jari jemari menggerakkan sang tikus je aku rs..=P tapi gud marketing strategi..

    ReplyDelete
  11. Aku jalan jalan kat blog blog yang link kat blog yang aku singgah selepas klik kat link yang di linkkan oleh belog yang aku singgah. Errr..gile pening.


    - fuck gua pening baca..



    ermmm..

    header gua.. ramai tertarik.. bila view je terus follow. hahaha

    ReplyDelete
  12. Aki:

    lu dengki la der! Nanti wa tayang, lu gerenti nak follow lagik..

    muahahhaha

    ReplyDelete
  13. MiszNoRuL:

    muahahahha...
    lu dah kiut dah der..
    pasti ade orang folo..

    ReplyDelete
  14. ♥ Xett Hereen ♥;

    hahahhaa..
    takmo aa..
    ..kalau takde orang folo, gua rasa down..

    [pieeeeeraaahh..]

    ReplyDelete
  15. Wanie:

    toksah laaa..
    ko lagi nampak anggun kalau tak moncong..
    muahahhaha

    ReplyDelete
  16. Kniedaz:

    hahahaha..takmo aa kak..
    nak duk dendiam jer..


    hik hik hik

    ReplyDelete
  17. piNky LuCiA;

    ..citer ai best tak??..
    [sambil buat muka comel... d(^_^)b

    ReplyDelete
  18. ochipz zaind:

    muahahhahaha..
    iyer ker?
    ok..nanti gwa test..

    ReplyDelete
  19. Farid MOFASAD;

    giler..gwa kagum dowh ngan lu punya header..
    muahahhahaha

    Abang Parid..nak otograf..
    [..lu jangan tulis "Awak Busuk"]

    ReplyDelete
  20. yess!!!! aku da menjadi top comentar!!
    aku suka!!
    yarrrrrhhh!!

    ReplyDelete
  21. tryla bro buh gmbo comey lote kiut miut..test power..:D

    ReplyDelete

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD