03 July, 2010

Jawapan senget untuk soalan tak mengembangkan minda..

Hari nie, aku bawak diri yang dah tahap tak terurus nie ke Alamanda. Aku ingat tension tahap Gaban macam nie, dapat layan wayang best gak.

Tapi aku makin tensi biler tengok orang ramai yang tak reti duk rumah bagi Alamanda sesak ngan manusia. Jem!

Dan biler aku tension tension, aku rasa macam nak pekena McFlurry. Kaunter aiskrim kat McD panjang macam kedai nombor ekor. Tension tension.

Biler aku tension, aku bagi jawapan merapu kepada soalan tak mengembangkan minda.

Kaunter tiket GSC

"Bagi satu tiket Knight and Day pukul satu setengah"
arah aku.

"Knight and Day pukul satu setengah..Sorang yer Encik?"
soal awek kaunter tue balik

"Satu tue sorang la. Kalau awak nak teman boleh gak"


Kaunter Burger King

"Makan sini Encik?"
soal awek kaunter biler aku berdiri depan kaunter.

"Tak..nak makan kat meja sana. Saya makan sini kang, macam mane orang lain nak amik order"
sambil buat muka kelaparan.

Penjual Berukben 

"Encik Modem percuma, singgah dulu kita bincang..ade pakej menarik untuk di langgan. Nak cuba?"
pelawa brader baju kuning.

"Takpelah..cuba cuba saya gak yang kena bayo. Saya bukannya ade duit banyak nak bayo broadband kompeni awak"
sambil buat muka tempe jalan terus.


p/s 1: Nasib baik aku bukan kaki shopping. Ade sale baekkkk punye kat Alamanda.
p/s 2 : Jerman menang malam nie.. muahahhaha..gua optimis! Go Ozil Go!

8 comments:

  1. kelihatannya seperti begitu lah..minit ketiga gawang gol argentina bolos sudeh..

    ozil kelihatan hensem sekali :X ;;)

    ReplyDelete
  2. nabila shaffie:

    hah? Ape? Ape?..

    ReplyDelete
  3. giler kijam jawapan mengrot ko tuh..
    kijam macam mata Ozil gak..grr...!
    hahaha

    ReplyDelete
  4. ko cakap betul2 ke cakap dlm hati je? haha agak sengal d situ..

    ReplyDelete
  5. Fiq:

    Ozil mata Suria Perkasa Hitam.. ♥
    huhuhuhu

    ReplyDelete
  6. DuniakuAbstrak :

    aku cakap direct jer..
    ..dalam gaya sengal..

    ReplyDelete

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD