20 August, 2010

Sila Senyap..

Shhhhh...

Aku tengah siapkan proposal dan manifesto untuk di hanto kepada Pak Zack berkenaan

"Kenapa Pak Zack perlu approve 7 hari Cuti Hari Raya Saya"

Sekain..
eh..

Sekian

14 comments:

  1. wah! lamanye cuti?? mcm cuti kawin jer..hikhikhik..

    ReplyDelete
  2. alololooo~... bleh dpt ke tu? ooopsss~ ahahahahahaha!! (^_^)v

    ReplyDelete
  3. cuti raya??
    aku gak yg x cuti time raye..ciss

    ReplyDelete
  4. ah,ang ni melebeh2.tuhan suh kite besederhana je dlm sume bende.tgk mcm aku,raye 10ari je xbising2 pon.

    miahahah!mesti ang rase nak lempang aku kan. ;P

    ReplyDelete
  5. nk copy proposal..bleh? hehe

    ReplyDelete
  6. makdara TERDIVA:

    eh.. bukan laa... huhuhu

    ReplyDelete
  7. Lumut;

    sabo Mut, sabo.. muahahhaha

    ReplyDelete
  8. Aleen:

    takkk.. tak terasa nak lempang.. aku terasa nak pinang jer...:-w

    ReplyDelete
  9. Parid:

    tak cukup.. kampung aku jauhhhhh..
    [jauh la sangat]

    ReplyDelete

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD