14 September, 2010

Cit!..kencing bersepah..

Kebosanan tak tau nak buat ape, aku merajinkan diri, basuh baju, sapu sampah, mop lantai, lap cermin dan kemas dapur yang kalau biarkan bukan setakat cicak, silap silap biawak pun ade tumpang setinggan.

Tengah selongkar rak pinggan, terjumpa plak menda alah nie. Gift masa beli teh cina di Tea House, Beijing.


Sin Chan daaa..dier tak leh kena air panas..
Kalau kena air panas..

Dier buat macam nie..



Haiyyyaaaa!..tak semenggah betul!


p/s : Sin Chan nie di gunakan untuk cek suhu air panas..
nak pastikan air sesuai untuk bancuh air teh cina.

19 comments:

  1. okda jumpe
    apsal x letak kat profile meyh?

    ReplyDelete
  2. hoi hoi. tuan blog ada koleksi lushahan :-ss

    *malas nak login >.<

    ReplyDelete
  3. fentomato:

    mane ade lushah.. 18sx jer.. koh koh koh..

    ReplyDelete
  4. boleh buat alat pemadam kebakaran atau untuk kejutkan orang malas bangun pagi.

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. weih... nk gak shincan tuh....
    bak meh satu...

    ReplyDelete
  7. Pakcik Al-Lavendari:

    hahahahha..
    betul gak kan..

    ReplyDelete
  8. zyra:

    memang ade satu jer pong.. :D

    ReplyDelete
  9. ader satu je? haa.. bt laa amal jariah.. sedekah la kt sini... (^_^)v

    ReplyDelete
  10. ala aujinz, awak terangkan lah sikit cane air leh keluar dari tuuut. kena masukkan ke? if air sejuk, keluar gak ke? oh, sangat curious nak tahu..hehehe

    ReplyDelete
  11. Zyra:

    satu jer laa..mane leh bagi..

    ReplyDelete
  12. Lia:

    huhuhu..memula, rendam dalam air panas, pas tue rendam plak dalam air sejuk..

    lepas tue, jirus jer air panas kat kepala dia, dier pee pee laa ..

    koh koh koh..

    ReplyDelete
  13. cute gilerrrr...nape x beli kan satu untuk sy...hikhikhik

    ReplyDelete
  14. comei! nak jugakkkk!!!!
    aujinz sila poskan kepada saya!
    hahaha

    (dah semua entri lama aku nk komen. pehal?)

    ReplyDelete

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD