29 September, 2010

Dulu pun aku ade matapelajaran SEKS gak

Masa : masa zaman hingusan, darjah satu..
Tempat : kampung aku ler..mane lagi.

Aku urut urut dagu.
Aku kerut kerutkan dahi.
Tapi malangnya.. aku masih lagi tak leh nak cernakan persoalan yang datang mendatang..

Aku jeling Diktator Sadis. Haruskah aku bertanya kepada beliau?
Sedangkan aku tanya macam mane nak tanam pokok Taugeh pun, dier terangkan siap dengan mata di jegil. Inikan pulak, soalan tahap orang dewasa.

Tak nak aku. Tobat.
Tapi nie hal penting nie. Untuk kelansungan akal pikiran aku yang masih suci.

Jadi, aku putuskan untuk tanya juga.

"Cik, orang dah kawen, macam mane leh ade anak ek?"
soal aku berani berani takut.

Diktator Sadis tak jawab. Matanya tertumpu pada televisyen.
Aku masih menunggu jawapan.

"Diorang nikah jer, tak lama lepas tue nanti beranak laa..sebab tue nikah tue jangan buat main main"
jawab Diktator Sadis acuh tak acuh.

Aku yang masih suci mengangguk paham. Owh..salam ngan Tok Imam jer, automatik baby akan di buat dalam perot orang pompuan...fikiran suciku membuat teori andaian konspirasi.

***

Diktator Sadis panggil menghadap. Cepat cepat aku menghadap sebelum suaranya melampaui 180 desibel.

"Ko buat ape ngan Onie?"
soal Diktator Sadis. Belang Tarung dan aura pembunuhan menyelubungi. Tangan dier dah siap genggam rotan halus.

"Mane ade buat ape ape?"
jawab aku terketar ketar.

"Abis kenape dia menangis. Tok Busu kate dia asik cakap pasal ko.. tak nak beranak..tak nak beranak? Ko buat tak senonoh ngan dia ke?"
suara Diktator Sadis mula meninggi.

"Hah?.. mane ade.. Dier main nikah nikah ngan Ijan. Along cakap laa..Cik cakap, nikah tak leh buat main main. Abis la ko Onie, tak lama lagi ade baby betul dalam perot!"

Aku rasa, alasan aku dah cukup kuat untuk lepaskan diri. Tapi rotan halus tetap
singgah kat peha gebu aku.


Selama enam tahun, aku tak paham..kat mana silap aku.

20 comments:

  1. hahahahaha

    hahahahahah


    hi yayang

    hahahahah

    ReplyDelete
  2. wahahahahaha~

    inchik aujinz, u make my day!!!!

    timaceh!~ (^_^)

    ReplyDelete
  3. hahahaha.....
    masak laa ku lau betul2 salam tok kadi terus ade baby...
    ku pun pnah gak men kawen2 nie...

    ReplyDelete
  4. along tak salah....
    along tak salahh~

    ngeehhh3~~

    ReplyDelete
  5. haha kecian hnye dsbbkan kesucian otak ko......

    ReplyDelete
  6. skang ang da paham ke blom?klo xpaham meh aku nak bawak ang jumpe diktator sadis 2 tanye kali ke 2.kompem2 tali pinggang plak jadik taruhan.keh3

    ReplyDelete
  7. muahahahaha... otak ko mmg suci meh. xD

    ReplyDelete
  8. wanie:

    hai lalingling.. koh koh koh

    ReplyDelete
  9. Nurkaloi:

    bukan salah ibu mengandung..koh koh koh

    ReplyDelete
  10. a-m-i-r:

    dulu aku sangat suciii..

    ReplyDelete
  11. Aleen:

    owhhh..ingatkan lu nak men nikah nikah ngan gua..

    ReplyDelete
  12. maisyara:

    suci giler... suci tapi tak giler..
    belom lagi..

    ReplyDelete
  13. hahaha btoll..

    ibu takde kene mengena ngan hal nie sume...

    ReplyDelete

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD