09 November, 2010

Lenkali berlapik sikit bila berborak ngan boss..

Pagi tadi di kafe opis.

"Kita punya next sessi special assignment , 3 haribulan!"
Pak Zali mengomel sambil mengais nasik lemak sambal sotongnya.

"Okeyh. Exco exco Kelab Muda Mudi, sila ambil perhatian"
Pak Zack mengingatkan yang lain.

"Bila lantik exco nie? Siapa Pengerusi?"
soal aku

"Saya la pengerusi. Tapi macam biasa laa..sebelum pukul sepuluh, pengerusi balik dulu, exco teruskan agenda sampai malam!"
jawab Pak Zack.

"Kalau Pengerusi balik sebelum pukul sepuluh, kena tukar nama kelab la..tak leh guna nama Kelab Muda Mudi.."

"Abis tue..nak buh nama apa?"
soal Pak Zack sambil memandang aku.


"Kelab Mickey Mouse!"



***

Hampeh.
Aku kena bayar sendiri sarapan pagi tadi.

15 comments:

  1. 2la..kerana mulot padan binasa!
    padan muka en aujinz!!keh keh keh

    ReplyDelete
  2. Kelab mikey mause memg balik kul 10 ke

    ReplyDelete
  3. apa kena mengena dgn club mickey mouse?

    ReplyDelete
  4. Wanie-sang:

    Haipppp...
    ..terlepas cakap la...

    ReplyDelete
  5. fndrocka:

    aku perli dia jaa.. sibuk asik nak balik awal..

    ReplyDelete
  6. Emymilia:

    huhuhu... Kelab Mickey Mouse kan untuk budak budak..budak budak kena balik awal..

    ReplyDelete
  7. hahahahahhaha!!!
    hahahaha!!!
    padan mke~~

    ReplyDelete
  8. ada perasaan nk jd muda kembali..hehe...
    bos hang tu de krisis ptengahan umor ke?

    ReplyDelete
  9. suru boss jd c goofy pun okeh...hehe

    ReplyDelete
  10. Ann:

    kurang pasti la plak..agaknye kot..

    ReplyDelete
  11. MissGaban:

    muahahahha.. okeyh gak..

    ReplyDelete
  12. hahahaha... mmg besh aar...





    padan muka!!~ (^_^)v

    ReplyDelete

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD