02 December, 2010

Tak mo tolong yer...

Aku datang dekat dekat ngan Kaygee.
Perlahan lahan.


"Kaygee, nak mintak tolong sat!"
Aku guna suara paling romantik a la more.

"Ahhh.. sibuk. Tak senang!"
jawab Kaygee memotong niat suci aku. Potong stim.

"Alaaa.. tolong laaa..nak cek balance cuti!"
rayu aku lagi.

"Ko tak nampak aku sibuk nie..tengahari sikit!"
Kaygee masih refuse nak tolong sambil mata dia tetap memandang monitor. Eleh..layan fesbuk pon sibuk ka?

Tukar taktik.
Aku belek losyen yang ada di atas mejanya.

"Losyen ape nie Kaygee?"
soal aku.

"Losyen laaa.."

"Nak lembutkan kulit ker?"
soal aku lagi.

"Ha'ah"

"Owhh.. patut aa saya tengok kulit akak gebu merah merah gitu!"
Cucuk jarumm.

"Ha'ah..bagus losyen nie. Aku beli ngan member....hah.. ko nak cek cuti tadi kan? Bagi staff number!"

Aku tersengih lebar.


***


Gunakan segala ruang yang ada.
Kasi bolos sama diaaa!!!!

14 comments:

  1. jawab komen sab buenoo:

    agak pandai sikit laa..

    ReplyDelete
  2. jawab komen cik ezy :

    kena pandai bodek kalau nak senang..
    wakakakaka

    ReplyDelete
  3. nk tag leh? ekeke
    tlg wat ye..
    mekaseh..

    http://lemonribena.blogspot.com/2010/12/25-things-about-me.html

    ReplyDelete
  4. haha pandai hang amik hati pompuan...

    ReplyDelete
  5. @Cik Ezy:

    tengkiu sebab tag.. kalau rajin saya buat eh..

    ReplyDelete
  6. Ann:

    nak idop.. kena la macam nie..
    koh koh koh..

    ReplyDelete
  7. ojin, kalo ko tambah lagi puji-pujian tu, aku rase bukan setakat cek cuti, bagi tiket percutian terus gi mata king kat ko..

    amacam...g try jap.

    ReplyDelete
  8. sejak bila pandai membodek nih?

    sape ajar? :-?

    ReplyDelete
  9. menjawab komen cik 18:

    hahahhha..
    ..tak yah, takkan ade harapan punye laaa...

    ReplyDelete
  10. menjawab komen cik Adza:

    biarrrrr arrrrrr...

    ReplyDelete

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD