01 December, 2010

Yey!

Setelah empat hari aku berhempas pulas bangun awal untuk sampai ke opis awal untuk mandi manda di jacuzi, akhirnya hari ini... di beritahukan hari ini..

Rumah aku dah ade air!!!


Hahahhaha..
terasa loser di situ!


p/s: Nasib baik dah ade air. Korang bayangkan jer laa... Boxer aku tinggal sehelai [..loser kali sepuluh..]..kalau tak, esok aku AmericanO!

Eh... tak yah aa bayangkan.

12 comments:

  1. izinkan aku bayang kan
    -__-"
    ok. serender!!!
    (gelak guling2)

    ReplyDelete
  2. Sab Buenoo:

    ...sape suruh bayangkan..
    muahahhahahha

    ReplyDelete
  3. aiyoooo~
    hahha~ incek masyam..



    *jalan sambil totop idom*

    ReplyDelete
  4. ya Allah...

    ko la yang bawa masuk bau masam, busuk peluh ketiak hangit ke blog aku rupanya...

    aku ade sabun shokubutsu... wangi...aku ingat nak hadiahkan kat ko sebagai kejayaan dapat mandi puas2 arini..mahu??

    ReplyDelete
  5. bila tak ada air, baru kita terasa nikmatnya bila mendapat air .. kalau tidak tu selalu membazir air.

    kita semualah tu !

    ReplyDelete
  6. cik 18:

    oittt.. aku memang wangi laaa.. walopon umah aku takde air, aku mandi kat opis yang berjacuzi tau tak..

    sabun shokubutsu? aku guna yang oren.. yang lain aku tak pandang..

    ReplyDelete
  7. El D:

    haiiyyaaa.. jangan laaa..
    hahahahhaha..

    fengsan kang..

    ReplyDelete
  8. air!! air!! air!!~..

    nk air sebaldi..

    ReplyDelete

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD