27 February, 2011

Bukan senang jadi seorang blogger separa tegar..










Sekarang nie korang semua tau laa kan..
kenape aku dah jarang nak apdet blog..

(..alaa.. aku tak apdet pon.. takde sape kesah.. (t_t) )

sob sob sob..


27 comments:

  1. jeles kat awak boleh buat entri katun .. macamana awak buat ?

    ReplyDelete
  2. ayat last mintak simpati rakyat.gedix!

    ReplyDelete
  3. @Uncle Hamzah:

    alaaa.. conteng conteng jer Uncle.. bukan pandai sangat pon.. huhuhu

    ReplyDelete
  4. @Aleen:

    diam diam sudahh.. aku seligi kang.. sihat terus... koh koh koh

    ReplyDelete
  5. kalo ckp direct xde idea kn sng..
    keh3..
    layout dh tukar kaler..
    cantek2..

    ReplyDelete
  6. eh layout dh lain. ade org nek moto.heheh. pinjam jp. ngee

    siannye x de idea. tp......
    silah pon sme. huwaaaa
    ape nak jdik tah.~erkkk padahal bkn msuk exam pon kn.

    ReplyDelete
  7. @Cik Ezy:

    cakap direct kang, pendek lak entri.. muahahahhahaa

    ReplyDelete
  8. @Silah:

    hahahahha.. boleh masuk exam nie.. tunggu dua tiga taon lagi adelah tajuk tesis Dunia Blogger dalam memajukan ummah..:))

    ReplyDelete
  9. @Mashy:

    tiga jam nak siapkannn wooo (T_T)

    ReplyDelete
  10. ila kisah..walaupn ila da jarang komen..ttp rindu nk baca blog ojin.. :)

    *kite lak rasa nak ttp je blog kite..huhu.. *

    ReplyDelete
  11. nampak nau nipunye nak melukis menatang katun2 tu da berapa lama

    hikhikhik jeless

    ReplyDelete
  12. @Ila;

    alamak.. malu aii.... huhuhuhu

    ReplyDelete
  13. @Lalingloi:

    alaa...lalingloi, betul laa.. ini pun nak siapkan entri pun jenuh carik idea seminggu..huhuhu

    ReplyDelete
  14. encik ojinz..
    biar entry pendek jnji org pham..
    koh3

    ReplyDelete
  15. @Cik Ezy;

    erkk.. perli saya ke ape.. koh koh koh

    ReplyDelete
  16. update lah
    (>.<) saya still kesah....
    i'm ur stalker ...:p

    ReplyDelete
  17. samo la dengan sayo..maleh nok update blog..hhu

    ReplyDelete
  18. @wanie-sang::

    patut laa lame tak nampak.. hehehehhe..

    ReplyDelete
  19. skg pun tgh xde idea nk update..takpe relax dulu, kasi refresh jap otak..

    ReplyDelete
  20. ha?tesis dunie blogger? macam bestttttttt. ahahaha
    perghhh~

    ReplyDelete

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD