10 May, 2011

"warnaNYA: Design Your Mascot Mini Contest by Nuruldotdotdot"

Tengah aku melangokkk kemalasan, aku rasa lebih baik aku buat bende berpekdah iyer dak..
Pesen malas macam aku nie, kalau tak di tangan tangan, memang tak jalan.

Meronda ronda ronda di alam cyber, celah ceruk sana, kona ceruk sini, terpandang plak kontes nie. Sempoi dan menarik. Aku juin jer laa anjuran dari blogger Nuruldotdotdot.. Klik banner di atas untuk syarat syarat dia. Ini yang seken kontes aku juin.. hue hue hue..

Aku kan lanun, so ofkos laa tema aku pun lanun kan kan kan.. so ape lagi, mari melanunnn.. aitcehh.. macam best la plak melanun.. koh koh koh..

Kalau korang nak juin kontes nie pon sempat lagi.. 15 Mei 2011 dia punya tarikh tenggelam.. ehh.. tarikh expired.. eh.. iyer ker??..

Ahh.. lantok ler.. hua hua hua.. Aihoiii.. Land-ho!!!!!!

22 comments:

  1. bru 2kontes join?
    caya la ojinz..
    haha..
    gud luck ye..
    nt menang adiah jgn lupe kongsi..
    koh3..

    ReplyDelete
  2. haha, macam jack sparrow pulak aku tengok..^^

    ReplyDelete
  3. ini betul kacak.. jack sparrow tengok pun menangis dia

    ReplyDelete
  4. meh aku nak tangakan dahi tu.taula nasib ang.hu3

    ReplyDelete
  5. @Sab:

    Go go go power renjer.... hohoho

    ReplyDelete
  6. @Arpiiz:

    aku pon rase macam tue gak.. hua hua hua

    ReplyDelete
  7. @Shamsuddin Amin:

    tengkiu bro.. tapi aku sesajer jer juin nie..

    ReplyDelete
  8. @The Sharkox:

    tak ori macam bro punyer... hue hue hue

    ReplyDelete
  9. @Aleen:

    aku cakap ang brutel xmo ngaku.. cit.. hahahahha

    ReplyDelete
  10. @HS:

    yo ho ho... macam aku gak.. koh koh koh...

    ReplyDelete
  11. waa..comel^ ^

    terima kasih ye sudi join..nanti nurul update kay..

    all the bast!!=)

    ReplyDelete
  12. @Nurul dot dot dot:

    sama sama.. mari memeriahkan kontes.. hue hue hue

    ReplyDelete
  13. Hahaha

    kretip kretip

    memang lanun lah ^^

    ReplyDelete
  14. arrrrrr... arrrrrrr... bro editing guna mouse ke @ pen?

    ReplyDelete
  15. @Faizul:

    guna mouse jer bro.. ngan photoshop

    ReplyDelete
  16. @Faizul:

    Guna mouse ngan Photoshop jer bro.. hue hue hue

    ReplyDelete

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD