05 July, 2011

The Legend Of Diktator Sadis





29 comments:

  1. mati2 aku ingat diktator sadis ni seorang lelaki..makcik rupanya..haha

    ReplyDelete
  2. hahah..nampak jelas hang sayang kat diktator sadis ni kan kan kan

    ReplyDelete
  3. @The Sharkox:

    aaaaaaa... hahahahha.. tak ahh.. seliau seorang perempuan.. koh koh koh

    ReplyDelete
  4. @Fentotmatot:

    beliau adalah orang berbeza dari dulu dan sekarang.. sangat lain.. memang sayang dia.. koh koh koh

    ReplyDelete
  5. kalo ai pon ai kecot perot ngn diktator sadis tu..
    hahakk

    ReplyDelete
  6. cittt..smpai part megi kari tu aku x thn baca..dan2 rs nak buat megi..tp org dulu2 mmg garang kan, aku pnh jmpe gak yg stail cam beliau neh..

    ReplyDelete
  7. hi there, i have just followed your blog..i hope you can follow me back..u have a nice blog here..
    i will be waiting for you on my blog...see u there..cheers

    http://andrik-mcvean.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. megi perisa telur??? hahha

    entri ko ni wat aku senyum sorang2. haha.

    ReplyDelete
  9. taringin nk tgk diktator sadis ni real..hahaha..
    men tetris paling kurang sampai mata lebam...
    15 minit mne cukup..=.="

    ReplyDelete
  10. @Cik Ezy:

    takde laaa... dier okeyh.. koh koh koh

    ReplyDelete
  11. @d_LA:

    keh keh keh.. apesal dengan megi tue??..

    ReplyDelete
  12. @Chah:

    hehehehehe.. nebes... nebes time tue.. koh koh koh

    ReplyDelete
  13. @Mashy:

    hue hue hue... an an an.. tau takpe.. koh koh koh..

    ReplyDelete
  14. ehehe kesian kepale lutut ojinz kecik2 dh lemah. ngeeeeee

    ReplyDelete
  15. @Silah:

    Hahahhahaha...kuat lagi laa..koh koh koh

    ReplyDelete
  16. aku xpnah dgr plak pusat latihan gestapo..kek mano tu?hu3

    ReplyDelete
  17. buat aku mengimbau kenangan silam

    ReplyDelete
  18. aku pon ada cik jugak..dia suh aku panggil cik sebab xnak nmpk tua sgt haha..garang jugak cuma aku xd la panggil diktataor sadis haha XD

    ReplyDelete
  19. rindu kt cerita diktator sadis... lagi ojin.. lagiiiii!!~

    ReplyDelete
  20. @Melle Amir:

    ini memang untuk mengimbau kenangan silam.. :D

    ReplyDelete
  21. mmg style la katun hang nih!!
    arhhhhh teruja!!! hahaha

    ReplyDelete
  22. maso dio kocik2 lah kito kono garang dongan bebudak.. baru dongar cakap! hehehe. bak kato mak ese, baru jadi orang! :)

    ReplyDelete
  23. tak sangka makcik kamu garang dan selalu membuli kamu..
    cian kamu..
    tabah ye kamu..

    ReplyDelete

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD