10 June, 2010

Seksi laa sikit..

Entri yang nie sambungan entri yang ini. Hehehehe...

Dan selain dari peta lusuh itu, aku jumpa laa masterpiece aku yang tak seberapa nak master. Aku tepekkan kat sini.






Korang jangan gelak.
Masa nie aku aku masih berhingus lagi...

Selalunya aku lukis guna pensil jer..jenuh aku curik pensil mekanikal room mate aku sebelum aku membuat anjakan paradigma untuk membeli pensil mekanikal dan G-string G-pen sendiri.


1. Baru scan lapan page, monitor pc aku terus gelap masa depan. Driver scanner aku plak lansom tak leh ngam ngan Vista laptop aku. siap gaduh gaduh lagi..Vongok tul.

2. Aku lukis gambo awek dengan sopan sopan. Member aku kate

"Ko lukis la seksi seksi sikit.baru boleh jual!"

Dasar sekularisme. Diorang ingat aku layan Hentai ker??

3. Err..Aku pernah lukis gambo awek ala ala Pamela Anderson.Classmate pompuan aku kutuk kutuk kononnya tak natural laa, nampak lucah laaa..

Yang sebenonye diorang marah sebab sebelum tue aku jadikan diorang sebagai rujukan bila melukis anatomi awek. Bila aku lukis ala ala Pamela Anderson, diorang rasa tercabar laaa.

Kan ..kan.. kan???...

22 comments:

  1. nak jadi heroin komik hang yg mendatang!

    ReplyDelete
  2. lu yg lukis ke?
    STYLE!
    gyahaahahhaahaah~

    ReplyDelete
  3. serius ni lukis sendiri?????????????????

    whoaaa~kagum...huhu

    ReplyDelete
  4. wahhh,.,.

    ni kanun bukan sebarang lanun,.,
    berbaakat besar rupanya..

    ReplyDelete
  5. Fen:

    nak letak nama ape?.. Fen? Fina?..
    Shafina? Pamela Anderson??

    ReplyDelete
  6. Cik Lizi:

    ..huhuhu..
    dengan penuh kesungguhan..
    tapi nampak macam bebudak lukis gak kan??..

    ReplyDelete
  7. cikTi:

    awwwwwww... malu aii..

    [blush blush blush..]

    ReplyDelete
  8. egt ada gamba ala2 pamela anderson nye..
    stakat cete bukti xde..
    mls ahh!!

    ReplyDelete
  9. aku leh jadi model komik ko nanti..wakakakkakakaak

    ReplyDelete
  10. Eiyda:

    hahaha...boleh jer.. meh..ko potogedik tak..
    wakakaka..

    ReplyDelete
  11. Aki;

    aku tau ko pon pandai lukis..

    meh aku lukis ko macam Pamela Anderson..mo?????

    ReplyDelete
  12. tlg lukis gmbar anatomi aku blh?aku pasti ramai2 awek2 cun nk beli.haha

    ReplyDelete
  13. rajen ko buat rujukan anatomi..imagine dalam kepala sudey..haha :P

    ReplyDelete
  14. baik ko lukis ala pamela anderson, sekali pandang boleh tau

    kalau ko lukis maria ozawa 300 kali pandang pun blum tentu org boleh teka

    kakakkak

    ReplyDelete
  15. wah..berbakat sungguh..dulu masa sekolah menengah pernahlah wat komik camni tapi lukisan taklah cantik camni..huhu..
    oh ya..anda diTAG..sila jawab..ngeeee

    ReplyDelete
  16. xtionkamen:

    ..aku tak tau aaa..lalu ke idak aku nak buat anatomi ko sebagai rujukan..

    miahahha..

    ReplyDelete
  17. ice♥ice:

    ..tak sama...lalalalla..

    ReplyDelete
  18. Wanie:

    ...errr...
    betul gak kan...

    muahahahha..

    ReplyDelete
  19. Kniedaz:

    ..kak..kira terer laaa tue boleh lukis..

    hehehehe..

    ReplyDelete

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD