Sori sebab lama menyepi. Panggilan tugas yang tak dapat di elakkan.. Huhuhu..
Apa pun, korang dah pernah baca kisah merapu Mem Kecik kan? Apa? Tak pernah... takpe... nah link nie untuk korang
recap.
Actually, aku catit apa yang dia merapu ke aku. Senang kalau aku takde idea, aku guna idea dia jer.. macam entri nie lahh.. koh koh koh
Dia seorang yang agak berimaginasi. Cerita dia semuanya merapu dan di luar kotak. So, setiap kali dia mula bercerita, aku akan mula mencatat di dalam handphone aku. Kengkadang aku saja tanya sama ada dia ada apa-apa cerita yang dia nak
story ke aku.. Ini adalah salah satu kisah merapu dia...
"Dah agak dah... mesti kaler Pink.. ok ok.. lepas tue?"
"Hahahaha.. poyo nyer dia!"
"Betul lahhh...."
"Haaa.. cepatlah sambung.."
"Heh? Mana ada bear kaler pink?!"
"Dekat negara Princess tue ada laaa.."
"ooooooooo ok ok.. suka hati Adik laaa... teruskan.. teruskann ~"
"Bear kan gemuk, dia boleh lari laju ke?"
"Boleh.. Ayong boleh layie laju laju..."
"Ok Ok........ eh... wait.. whattt??"
"yess... hero dia dah sampai..."
"hohh?..."
Bersambung...
Hikayat Dik Ah 3 - Part 2