17 August, 2009

hUJAN DAN AKU...

eh..ape daa.. hahahahahha...
Hari ni aku saje nak balik lambat dari opis. Kono konon nak buat keje laa.. tapi entah macam mane aku terlayan tenet plak.. huhuhuhu..aku sedar sedar dah nak maghrib...

Lepas solat, aku terus bungkus/packing barang. Masa kluar dari pintu opis hari dah renyai renyai. Adess... menyesal aku balik lambat.. huhuhuhu..sampai kat moto, aku cari kunci moto..adess terlupa plak aku letak dalam jaket aku kat opis.. patah balik.. hari dah hujan..

Dapat kunci aku berlari sebab masa tue hujan dah renyai renyai. Ada gak aa flash tanpa dentuman guruh di langit. Cepat cepat aku start moto dan blah. Masa dalam perjalanan balik, hujan dah lebat. Adesss.. basah. Aku tak kisah kalau basah. Aku risau barang aku yang dalam backpack. Adess.. macam macam ada. Termasuk fail fail sulit kerajaan err.. jabatan. Terpaksa benti lagi. Nak pakai raincoat. Tapi aku pakai semata mata nak kaber beg jerk. Padahal dah basah dah pun. Kasut aku dah boleh letak ikan bilis berenang dah. Itulah..ade kete simpannnnn...hahahahha...

Terkantoi hajat aku nak makan roti canai telur. Terkantoi hajat aku nak cari DVD baru. Tapi apapun,..aku selamat sampai umah. huhuhuhu.. itu yang penting. Ermmm.. brek belakang moto aku dah tak grip laa.. nasib baik aku tak tertonggeng masa brek kat traffic light tadi huhuhuhu....

Adios..

0 Ngomelan:

Post a Comment

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD