20 August, 2009

Mereng time..

Ape daaaa....
Dua tiga hari nie (minggu nie sebenonye) aku macam mereng sikit. Fail aku dah siap finding minggu lepas. cume tunggu SIO approved sebelum aku proceed hanto ke HR. Tapi sementara nak tunggu tue aku tak tau nak buat ape...hahahhaha... aku layan jerk tenet. Tapi walopon tugas aku memang memerlukan aku melayari tenet, aku slalu terbabas ke Facebook atau VF... hahahhaa...(Abang tak sengaja dik..:P ). Segan gak aaaa... itu yang kengkadang aku kaber kaber..ekekekke..tapi slalunya aku buat bodow jerk....

Ade satu mesin buat kopi kat bilik IT. aku punyelah koman tak tau macam mane nak gune .. hahahhaha... aku dok godek godek..tapi time takde orang laaa...bila ade orang, aku buat buat belek water dispenser..(kaber kaber)..wakakaka.. macam manelahhhhhh nak gune menatang nie.. ekekekekke...last last aku pegi cafe, oder kopi tarik kawwww baekkkk punye...senang ko....

Beskot yang aku makan tengahari tadi rupenya dah expired minggu lepas. Errr.. takpekan kan kan..baru seminggu...hahahhaha.. hentam jer laa labuuuu...

petang tadi aku ke kedai elektrik.. konon nak cari TV baru laa.. aku dok idamkan tv plasma 32". Harga bolehlah menahan. Sony dan LG aku target. Kedai tue ade buat installment. Tapi aku tak suka berhutang lame lame.. aku cakap laa aku nak buat empat kali bayo. Boleh tokey tue kate. Tapi ambik barang lepas habis bayo.. aiyyyyaaaa.. kalau aku buat empat kali bayo, empat bulan laa baru aku setel..empat bulan lepas tue baru aku leh tengok tv???... ape kejadahnye... tak payah...ko simpan laa TV tue tokeyh.. aiseyhhh.. nak kena swipe jugak ker.. letih laaaaa...

0 Ngomelan:

Post a Comment

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD