12 October, 2009

Biskut pun sedap...

Malam tadi aku lapo gile. Nasib baik lom gile lagi. Hampir hampir laaa..diet punya pasal.
Aku jenguk lemari es aku yang ajaib.
Ada udang ada ikan...
Ajaib sungguh. Seingat aku baru baru nie aku tak beli pun barang barang tue. Bulan lepas ade laa..
hebat sungguh lemari es aku..

Aku berhajat nak masak mee udang laaa..
korang jangan ingat aku nie hensem dan kacak jer, memasak pun aku tau laa...
tengok tangan laaa.. comel mulus..bukan setakat mengetuk kibod, mengulas bawang pon aku terer.

Aku hidupkan api dapo dan masak air untuk merebus udang.
aku tinggalkan kejap nak layan Cafe world kat Fesbuk.
seploh minit kemudian aku datang balik nak masukkan udang......

****
Aku pakat dengan perot aku makan biskut Jacob berperisa Oat dan Epal dan air sejuk jer...
...gas aku abis..
malam malam takde orang kedai yang sanggup mengusung tong gas naik ke rumah aku yang 30 kaki dari tanah nie..

esok jer laa aku makan Mee Udang.
http://emo.huhiho.com

0 Ngomelan:

Post a Comment

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD